حوالی خبر

۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۹۱

سهم تایرهای ایرانی در بازار چقدر است؟

پرشین خودرو| یکی از دلایلی که فروش تایر طی چند ماهه اخیر با مشکل مواجه بوده، پرشدن انبارها از تایرهای وارداتی است. سعید تقوایی عضو کمیته اجرایی صنعت تایر ایران، با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر سهم تایر ایرانی از بازار داخلی 75درصد در خودروهای سواری و 65درصد در خودروهای سنگین است. با واردات خودروهای چینی این ارقام در حال کاهش است. وقتی کشوری مثل چین به اندازه نیاز تمام دنیا تولید می‌کند و با افزایش مقیاس تولید روبه‌رو است ناچار به صادرات می‌شود بنابراین به بازارهای منطقه نگاه می‌کند و ایران بازار خوبی برای این صادرات است.


دریافت ۷۶میلیارد تومان از بدهی ایرلاین‌ها

فارس| مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از دریافت ۷۶میلیارد تومان بدهی ایرلاین‌ها در ۹ماهه اخیر و درآمد سالانه ۱۵۰میلیارد تومانی فرودگاه مشهد خبر داد و گفت: از کل توپولف‌های زمینگیر فقط یک توپولف ملکی در این فرودگاه مانده است. محمدباقر قاسم‌زاده اظهار داشت: روزانه 180پرواز و در ایام پرتردد 200پرواز از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد انجام می‌شود. وی اظهار داشت: در سال92 کل پروازهای فرودگاه مشهد 51هزار و 463پرواز بود و 7میلیون و 329هزار و 353نفر از طریق این تعداد پرواز جابه‌جا شدند.


صدور بیش از 2هزار مجوز پروازی برای نوروز94

ایلنا| معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از صدور 2هزار و 111مجوز پروازی فوق‌العاده در مسیرهای داخلی و خارجی تاکنون برای ایام نوروز94 خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمد خداکرمی اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون برای نوروز امسال به‌صورت فوق‌العاده 580مجوز در مسیرهای داخلی و 1531مجوز در مسیرهای خارجی صادر کرده است.


امضای موافقتنامه عشق‌آباد

تسنیم| موافقتنامه (عشق‌آباد) تاسیس کریدور جدید حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیتی منطقه با حضور مقامات حمل و نقل کشورهای ایران، ترکمنستان، ازبکستان و عمان امضا شد. در همین ارتباط موافقتنامه تاسیس کریدور جدید حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیتی منطقه با حضور کشاورزیان رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌یی، سعید بن حمدون الحارسی قائم‌مقام وزارت حمل و نقل عمان، الیار غنی‌اف وزیر روابط خارجی اقتصادی ازبکستان و آنا مرداُف وزیر حمل و نقل ریلی ترکمنستان امضا شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر