اخبار

۱۳۹۳/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۷۶

ارایه تسهیلات ساخت مسکن در بانک دی

بانک دی همزمان با برگزاری جشنواره دی، بسته تسهیلاتی ساخت و بازسازی مسکن طراحی و ارایه کرد.

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، معاونت اعتبارات و بازاریابی بانک دی اعلام کرد: با عنایت به مطلوبیت فعالیت‌های اقتصادی در بخش مسکن که تاثیر بسزایی در رشد فزاینده سایر بخش‌های اقتصادی کشور دارد، تسهیلات ساخت و بازسازی مسکن به متقاضیان ارایه می‌شود. این تسهیلات فقط برای احداث بنا بوده و شعب بانک دی در طول جشنواره دی نسبت به اعطای تسهیلات در بخش ساخت مسکن اعم از انفرادی یا انبوه‌سازی و مجتمع‌سازی از طریق عقد مشارکت مدنی با رعایت ضوابط و مقررات بانک اقدام می‌کنند.

ازجمله ویژگی‌های این طرح، تسهیلات انفرادی تا سقف 250‌میلیون ریال و به ازای هر مترمربع 10‌میلیون ریال برای انبوه‌سازی است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت بانک یا شعب سراسر کشور بانک دی مراجعه کنند. جشنواره بانک دی که همزمان با دی ماه و ربیع‌الاول آغاز شده شامل بخش‌های مختلفی است که برنامه‌های درون و برون‌سازمانی آن متناوبا اعلام خواهد شد.


لزوم توجه به عوامل موثر در نرخ‌گذاری بیمه‌ شخص ثالث

در نحوه نرخ‌گذاری بیمه اتومبیل در کشور، عمدتا ویژگی‌های خودرو و کاربری آن(به‌صورت ناقص) مدنظر قرار می‌گیرند و عملا ویژگی‌های بسیار مهم فردی راننده در‌نظر‌گرفته نمی‌شود.

به‌گزارش مهر، مرگ‌‌و‌میرهای ناشی از حوادث رانندگی در جهان جزو مهم‌ترین دغدغه‌های سیاست‌گذاران است و اقدامات کاهش‌دهنده این مرگ‌‌و‌میرها رو به گسترش است. در این میان ایران با وجود وضع قوانین ‌و مقررات‌ مختلف برای بهبود وضعیت رانندگی، همچنان در صدر کشورهای پرتصادف با سرانه بالای کشته و مصدوم قرار دارد.

استاندارد نبودن راه‌ها، عیوب وسایل نقلیه، نادیده‌گرفتن مقررات و به‌ویژه خطاهای انسانی در رانندگی، نقش بسزایی در افزایش آمار تصادفات دارند. باتوجه به تجارب جهانی، صنعت بیمه با دریافت حق‌بیمه متناسب با ریسک رانندگان می‌تواند نقش مهمی در اجرای مقررات راهنمایی ‌و ‌رانندگی و جلوگیری از بروز تخلفات و درنتیجه کاهش تصادفات رانندگی داشته باشد؛ نقشی که به ‌نظر می‌رسد در ایران به اندازه کافی به آن توجه نشده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر