برای خرید خانه کلنگی در مناطق مختلف تهران چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۲۲۳۷
برای خرید خانه کلنگی در مناطق مختلف تهران چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول

در شوش، ملکی کلنگی با ۴۰۰ مترمربع زیربنا، ۱۴۰ میلیارد تومان و درکه، خانه‌ای کلنگی با ۱۰۶۶ مترمربع زیربنا، ۸۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. در تهرانپارس نیز ملکی کلنگی با ۲۰۰۰ مترمربع زیربنا ۱۸۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هر متر از یک ملک کلنگی در اطراف بوستان لاله از ۱۲۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، که البته نوع پهنه در قیمت ملک و زمین اثرگذار است و بنا به تراکم پهنه، تجاری، مسکونی، مختلط و فضای سبز بودن گذری که در آن قرار گرفته، قیمت‌ها متفاوت است.

به گزارش اکوایران، واسطه‌گران ملکی منطقه ۶، در رابطه با قیمت ملک‌های کلنگی و زمین در این محدوده می‌گویند، در مرکز تهران و خیابان فلسطین، برای ۳۰۰۰ متر زمین با ۱۶۰متر کلنگی ۵۸۰ میلیارد تومان تعیین شده و یعنی به ازای هر متر از این زمین، ۱۹۳ میلیون تومان قیمت گذاشته‌اند.

به گفته برخی واسطه‌گران ملکی اگر این فایل را در محدوده بوستان لاله در نظر بگیریم، به ازای هر مترمربع آن، ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، بنایراین ارزش ۳۰۰۰ مترمربع زمین در اطرف بوستان لاله برابر با ۶۰۰ میلیارد تومان است.

در شوش، ملکی کلنگی با ۴۰۰ مترمربع زیربنا، ۱۴۰ میلیارد تومان و درکه، خانه‌ای کلنگی با ۱۰۶۶ مترمربع زیربنا، ۸۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

در تهرانپارس، ملکی کلنگی با ۲۰۰۰ مترمربع زیربنا ۱۸۰ میلیارد تومان و در محله فرشته، آپارتمانی قدیمی با ۱۲۶۰ مترمربع زیربنا، ۷۵۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

برای خرید خانه کلنگی در مناطق مختلف تهران چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول

 

ارسال نظر