دستگيري بيش از ۱۶ هزار معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر در سه روز

۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۰۱:۵۴:۳۰
کد خبر: ۳۰۸۷۵۹
دستگيري بيش از ۱۶ هزار معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر در سه روز

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگيري بيش از ۱۶ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجراي مرحله ششم طرح آرامش در شهر خبر داد.

تهران | ايرنا | رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگيري بيش از ۱۶ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجراي مرحله ششم طرح آرامش در شهر خبر داد.
سردار ايرج كاكاوند با تشريح جزييات اجراي مرحله ششم طرح آرامش در شهر اظهار داشت: مرحله ششم اين طرح به مدت سه روز از نوزدهم تا بيست و يكم اسفند ماه و با بهره‌گيري از تمام توان و استعداد درون و برون سازماني به‌طور همزمان در سراسر كشور به مرحله اجرا درآمد. اودر ادامه بر ضرورت اجراي مرحله ششم طرح آرامش در شهر متناسب با شرايط پاياني سال و همچنين حلول ماه مبارك رمضان تاكيد و اضافه كرد: همزمان با شروع ماه مبارك رمضان و نيز نزديك شدن به ايام پاياني سال، برابر تاكيدات سردار فرمانده كل انتظامي كشور مبني بر پاكسازي چهره شهرها از حضور خرده فروشان موادمخدر و معتادين متجاهر و نيز در راستاي ارتقاء ميزان رضايتمندي شهروندان، برخورد قاطع و همه‌جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و پاك‌سازي نقاط آلوده سراسر كشور با تمركز بر مناطق حاشيه‌اي اطراف اماكن مذهبي (بقاع متبركه، مساجد، حسينيه‌ها و تكايا)، شهرهاي مسافرپذير، پارك‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، محيط‌هاي آموزشي و ... به عنوان يكي از اولويت‌هاي ماموريتي و پيشدستانه، در دستور كار اين پليس قرار گرفت. سردار كاكاوند در ادامه به تشريح دستاوردهاي اجراي موفقيت آميز مرحله ششم طرح آرامش در شهر پرداخت و خاطرنشان ساخت: با تلاش و مجاهدت شبانه روزي همكارانم در رده‌هاي تخصصي مبارزه با مواد مخدر سراسر كشور و يگان‌هاي انتظامي، بيش از ۱۰ هزار و ۷۱۲ نفر معتاد متجاهر، ۳ هزار و ۵۴۲ خرده فروش مواد مخدر و ۲ هزار و ۷۷ نفرساير مرتبطين (نگهدارنده، حمل‌كننده و قاچاقچي) در معابر عمومي شناسايي و دستگير شدند.
اين مقام ارشد انتظامي همچنين اضافه كرد: در مدت زمان اجراي طرح فوق، علاوه بر كشف نزديك به ۳ تن و ۲۰۰ كيلو گرم انواع مواد مخدر و انهدام ۲۲ باند قاچاق مواد مخدر، ۳۰ باب مغازه و منزل مسكوني نيز پلمب شد. رييس پليس مبارزه با موادمخدر فراجا در پايان ضمن تاكيد بر اهتمام پليس بر تحقق شعار نوروزي سال ۱۴۰۳ و فراهم آوردن سالي آرام و امن براي شهروندان، تثبيت مناطق پاك‌سازي شده از لوث معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و نيز استمرار اجراي طرح آرامش در شهر تا پايان ايام نوروز و ماه مبارك رمضان را يكي از اولويت‌هاي ماموريتي پليس دانست و اضافه كرد: از عموم مردم درخواست مي‌گردد هر گونه اطلاعات و اخبار درخصوص خريد و فروش مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

ارسال نظر