اخطار درباره پس گرفتن واحدهاي خالي مسكن مهر

۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - ۰۰:۲۶:۲۹
کد خبر: ۳۰۵۷۸۴

مديرعامل شركت عمران پرديس از رايزني با دستگاه قضا براي پس گرفتن واحدهاي مسكن مهر تحويل شده به مالكاني خبر داد كه اين واحدها را خالي نگه داشته‌اند. خليل محبت‌خواه در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به اينكه تعدادي از واحدهاي مسكن مهر شهر جديد پرديس در دست دلالان است، اظهار كرد: ‌در حال رايزني با قوه قضاييه براي ساماندهي به واحدهاي مسكن مهر خالي از سكنه هستيم.

مديرعامل شركت عمران پرديس از رايزني با دستگاه قضا براي پس گرفتن واحدهاي مسكن مهر تحويل شده به مالكاني خبر داد كه اين واحدها را خالي نگه داشته‌اند.
خليل محبت‌خواه در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به اينكه تعدادي از واحدهاي مسكن مهر شهر جديد پرديس در دست دلالان است، اظهار كرد: ‌در حال رايزني با قوه قضاييه براي ساماندهي به واحدهاي مسكن مهر خالي از سكنه هستيم. وي افزود: تعدادي از مالكان واحدهاي مسكن مهر با اينكه ماه‌ها و سال‌هاست از تحويل واحدها مي‌گذرد، اما تاكنون استفاده از آن نكرده و به اصطلاح خالي از سكنه هستند. وي ادامه داد: براي جلوگيري از خالي ماندن اين واحدها و در راستاي ساماندهي بازار مسكن شهر پرديس در حال رايزني با دستگاه قضا و دادستاني هستيم تا واحدها مذكور را از مالكان پس گرفته و آنها را به متقاضيان واگذار كنيم كه 10 تا 12 سال است در انتظار تحويل واحد خود هستند. مديرعامل شركت عمران شهر جديد پرديس در پاسخ به اين پرسش كه چه تعداد واحد مسكن مهر تحويل شده كه خالي از سكنه است، گفت: تعداد اين واحدها در فازهاي مختلف پرديس متفاوت است، اما در مجموع حدود 5000 واحد داريم كه مالكان، آنها را تحويل گرفته و خالي هستند.

ارسال نظر