هزینه رهن و اجاره آپارتمان مسکونی با متراژ بالا در سعادت‌آباد تهران چقدر است؟+ جدول

۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۵۱۰۹
هزینه رهن و اجاره آپارتمان مسکونی با متراژ بالا در سعادت‌آباد تهران چقدر است؟+ جدول

یک واحد ۱۲۶ متری ۱۷ ساله با رهن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در سعادت‌آباد برای اجاره آگهی شده است. همچنین یک واحد ۳۱۰ متری که ۴ اتاق خواب و انباری و پارکینگ و آسانسور دارد با رهن ۳ میلیارد و اجاره ۲۶۰ میلیون تومانی قیمت‌گذاری شده است.

محله سعادت آباد یکی از پرطرفدارترین محله‌های شمال غربی پایتخت محسوب می‌شود. این محله در ارتفاعات شمال شهر تهران واقع شده است و به همین دلیل آب و هوای سعادت آباد خنک و تمیز است. امروزه این محله به دلیل آب و هوای مطبوع و مناسب از اقبال عمومی برخوردار است.

به گزارش اقتصادآنلاین، یک واحد ۱۲۶ متری ۱۷ ساله با رهن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در سعادت‌آباد برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در سعادت‌آباد هستید می‌توانید یک خانه ۱۰۷ متری  که انباری، آسانسور و پارکینگ دارد را با ودیعه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی در سعادت‌آباد کرایه کنید.

اگر در سعادت‌آباد خانه ۱۳۵ متری مد نظر دارید، یک واحد دیگر که سه خوابه است و پارکینگ، انباری و آسانسور دارد را با رهن یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون و اجاره ۳۶ میلیون تومانی برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگر در سعادت‌آباد با متراژ ۱۱۰ متر در حالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته شده با رهن ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ۲۲ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در سعادت آباد به دنبال خانه ۲۰۰ متری هستید یک واحد که ۳ اتاق خواب دارد را با با ودیعه یک میلیارد و اجاره ۸۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر قصد اجاره یک خانه بزرگتر را دارید، یک واحد ۳۱۰ متری که ۴ اتاق خواب و انباری و پارکینگ و آسانسور دارد با رهن ۳ میلیارد و اجاره ۲۶۰ میلیون تومانی قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحد ۱۰۵ متری در سعادت‌آباد مد نظر دارید دارای تمام امکانات و دو اتاق خواب دارد را می‌توانید با رهن ۳۰۰ میلیون و اجاره ۲۸ میلیون تومان کرایه کنید.

قیمت‌ها با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری متغیر است.

در جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره آپارتمان مسکونی در سعادت‌آباد به همراه اطلاعات بیشتری از این واحدها را مشاهده می‌کنید.

هزینه رهن و اجاره آپارتمان مسکونی با متراژ بالا در سعادت‌آباد تهران چقدر است؟+ جدول

 

ارسال نظر