هزینه اجاره آپارتمان ۵۰ متری در مناطق مختلف تهران چقدر است؟ + جدول

۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۳۳۲۰
هزینه اجاره آپارتمان ۵۰ متری در مناطق مختلف تهران چقدر است؟ + جدول

اگر قصد اجاره آپارتمان ۵۰ متری در مجیدیه را دارید، یک واحد ۵۰ متری ۱۰ ساله با رهن ۳۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۵ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است. واحد دیگری که ۵۰ متری است و یک خواب و پارکینگ، انباری و آسانسور دارد با رهن کامل ۴۰۰ میلیون تومانی در بریانک قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد اجاره یک خانه ۵۰ متری در تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، اگر قصد اجاره یک واحد در مجیدیه را دارید، یک واحد ۵۰ متری ۱۰ ساله با رهن ۳۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۵ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

اگر واحدی در بریانک مد نظر دارید، واحد دیگری که ۵۰ متری است و یک خواب و پارکینگ، انباری و آسانسور دارد با رهن کامل ۴۰۰ میلیون تومانی در بریانک قیمت گذاری شده است. همچنین واحد دیگری در شمس‌آباد با متراژ ۵۰ متر در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته با رهن ۲۰۰ میلیون تومانی و اجاره ۷ میلیونی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در نواب به دنبال خانه ۵۰ متری هستید یک واحد که انباری، پارکینگ، آسانسور دارد را با پول پیش ۳۸۰ میلیون و اجاره ۳۰۰ هزار تومانی می‌توانید کرایه کنید. یک خانه ۵۰ متری که انباری و آسانسور دارد هم با رهن ۱۳۰ میلیونی و اجاره ۶ میلیونی در تهرانپارس شرقی قیمت گذاری شده است.

قیمت‌ها با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری متغیر است.

در جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه ۵۰ متری در مناطق مختلف تهران به دست خواهید آورد.

هزینه اجاره آپارتمان ۵۰ متری در مناطق مختلف تهران چقدر است؟ + جدول

 

ارسال نظر