با اجاره ۵ میلیون تومان در ماه می‌توان در تهران خانه اجاره کرد؟+ جدول

۱۴۰۲/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۵:۰۲
کد خبر: ۳۰۲۲۲۵
با اجاره ۵ میلیون تومان در ماه می‌توان در تهران خانه اجاره کرد؟+ جدول

اگر قصد اجاره یک خانه در ستارخان را دارید، یک واحد ۱۱۰ متری با رهن ۹۰۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون تومان قیمت ‌گذاری شده است. اگر در افسریه به دنبال خانه هستید یک واحد ۶۵ متری که دو اتاق خواب دارد را می‌توانید با ودیعه ۲۰۰ میلیونی و اجاره ماهانه ۵ میلیون تومان کرایه کنید.

اگر قصد اجاره خانه با ۵ میلیون تومان در مناطق مختلف تهران دارید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، اگر قصد اجاره یک واحد در بهمن‌یار را دارید، یک واحد ۵۰ متری ۲۲ ساله را با رهن ۳۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۵ میلیون تومانی در این منطقه برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحدی در جنت‌آباد جنوبی هستید می‌توانید یک خانه ۱۱۱ متری که انباری، پارکینگ دارد را با رهن ۶۰۰ میلیون و اجاره ۵ میلیون تومانی کرایه کنید.

اگر واحدی در کامرانیه مد نظر دارید، واحدی که و دو خوابه و پارکینگ، انباری آسانسور دارد با رهن ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و اجاره ۵ میلیون تومانی در کامرانیه قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگر در زیبادشت با متراژ ۵۰ متر در حالی که ۲۳ سال از ساخت آن گذشته با رهن ۷۰ میلیون و اجاره ۵ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در افسریه به دنبال خانه هستید باز یک واحد ۶۵ متری که دو اتاق خواب دارد را می‌توانید با ودیعه ۲۰۰ میلیونی و اجاره ماهانه ۵ میلیون تومان کرایه کنید.

اگر قصد اجاره یک خانه در ستارخان را دارید، یک واحد ۱۱۰ متری که ۲ اتاق خواب و پارکینگ، آسانسور، انباری دارد با رهن ۹۰۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون تومان قیمت ‌گذاری شده است.

قیمت‌ها با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری متغیر است.

در جدول زیر هزینه اجاره خانه با ۵ میلیون در مناطق مختلف تهران به همراه اطاعات بیشتری از این واحدها را مشاهده می‌کنید.

 

ارسال نظر