برای خرید خانه ۲۰ سال ساخت در تهران چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول

۱۴۰۲/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۱۷۰۰
برای خرید خانه ۲۰ سال ساخت در تهران چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول

اگر قصد خرید یک واحد ۲۰ ساله در جنت‌آباد شمالی را دارید با سرمایه ۷ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومانی می‌توانید واحدی را با متراژ ۸۸ متر خریداری کنید. خرید آپارتمانی ۲۰ ساله در سعادت‌آباد با متراژ ۸۸ متر و دو اتاق خواب نیز ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

اگر قصد خرید خانه ۲۰ سال ساخت در مناطق مختلف تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، آپارتمانی ۱۲۰ متری در شهرک غرب در حالی که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. واحد آپارتمانی ۲۰ ساله در سعادت‌آباد با متراژ ۸۸ متر و دو اتاق خواب نیز در روز‌های گذشته معادل ۷ میلیارد و ۳۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در میرداماد با متراژ ۸۵ متر و سنی معادل ۲۰ سال در حالی که این واحد یک خوابه است معادل ۱۱ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۰ ساله در باغ فیض با متراژ ۴۵ متر و یک اتاق خوابه به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید. اگر قصد سرمایه‌گذاری در جنت‌آباد شمالی را دارید، با سرمایه ۷ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومانی می‌توانید واحدی ۲۰ ساله با متراژ ۸۸ متر را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در شهر زیبا با متراژ ۱۰۸ متر که ۲۰ ساله است، به سرمایه‌ای معادل ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

در جدول زیر هزینه خرید یک واحد مسکونی ۲۰ ساله در برخی مناطق تهران به همراه اطلاعات بیشتری از این واحدها را مشاهده می‌کنید.

برای خرید خانه ۲۰ سال ساخت در تهران چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول

 

ارسال نظر