این پرسپولیسی برای استقلال سنگ تمام گذاشت

۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ۰۷:۴۰:۰۱
کد خبر: ۳۰۰۳۵۹
این پرسپولیسی برای استقلال سنگ تمام گذاشت

تیم ملوان انزلی با سرمربی‌گری مهدی تارتار که هفته گذشته یقه پرسپولیس را گرفته بود، این هفته هم در اصفهان سپاهان را شکست داد تا کمک زیادی به تیم استقلال کرده باشد.

ملوان هفته گذشته با مهدی تارتار ۲ امتیاز پرسپولیس را سوزاند و این هفته هم در اصفهان سپاهان را شکست داد و ۳ امتیاز از این تیم گرفت تا در واقع به جز استقلال یقه همه مدعیان اصلی قهرمانی را گرفته باشد.

به گزارش فارس، استقلال هم با وجود تساوی در قزوین و دو امتیازی که از دست داد، به خاطر متوقف شدن پرسپولیس مقابل صنعت نفت در صدر جدول باقی ماند اما باید گفت در این دو هفته مهدی تارتار کمک زیادی به استقلال کرد.

تیم او هم پرسپولیس را متوقف کرد و هم سپاهان را شکست داد. ضمن اینکه ملوان حتی مقابل پرسپولیس هم نسبت به حریف موقعیت‌های گل زنی بهتری داشت و می توانست برنده شود.

نکته مهم اینجاست که خیلی‌ها مهدی تارتار را به عنوان یک مربی دفاعی می‌شناسند اما نتایج و گل‌های زده ملوان نشان می‌دهد که این تیم تا اینجای مسابقات یکی از هجومی‌ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شود. تیمی که توانسته خودش را به جمع مدعیان هم برساند.

ملوان را سال‌ها بود که در میان تیم‌های بالای جدولی ندیده بودیم. این تیم محبوب گیلانی در تاریخ خود سابقه سه قهرمانی در جام حذفی را دارد و چند بار هم به فینال این مسابقات رسیده است.

ارسال نظر