چرا هواداران پرسپولیس از تیمشان راضی نیستند؟

۱۴۰۲/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۱۵۰۱۹
چرا هواداران پرسپولیس از تیمشان راضی نیستند؟

پرسپولیس شروع تقریبا خوبی در لیگ برتر داشته و توانسته از ۱۲ امتیاز ممکن، ۱۰ امتیاز را کسب کند. با این حال هواداران پرسپولیس از تیمشان راضی نیستند. پرسپولیس بعد از اینکه طی چند سال اخیر همه جام‌های داخلی را درو کرد، حالا فقط با قهرمانی در آسیا می‌تواند هوادارانش را راضی کند. اتفاقی که دور از ذهن به نظر می‌رسد و پرسپولیس به عنوان تیم قهرمان ایران کار بسیار سختی حتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس خروجی زیادی داشته ولی توانسته اکثر بازیکنان اصلی و به قول معروف ستاره‌های خود را حفظ کند. چند خرید هم این تیم در نقل و انتقالات تابستانی انجام داده ولی به گفته کارشناسان هنوز پرسپولیس آن تیم ایده‌آل نیست و ضعف‌هایی هم دارد. پرسپولیس تیم بالانسی نیست. به این معنی که در یعضی پست‌ها بازیکنان زیادی دارد و در بعضی پست‌ها هم به شدت با کمبود بازیکن مواجه است.

پرسپولیس بعد از جدایی گوهری، ذخیره ای برای بیرانوند جذب نکرده و حالا که علیرضا در آستانه مهم‌ترین بازی فصل پرسپولیس مقابل النصر مصدوم شده، دروازه‌بان‌های ذخیره پرسپولیس بی‌تجربه هستند. مشکل دوم پرسپولیسی‌ها در خط حمله است که شهاب زاهدی تنها مهاجم تخصصی این تیم به حساب می‌آید. هرچند پرسپولیسی‌ها در آستانه جذب یک مهاجم خارجی هستند ولی بعد از جدایی ۴ مهاجم نوک این تیم، گل‌محمدی حداقل به دو مهاجم نیاز داشت و با وجود جذب احتمالی یک مهاجم خارجی، باز هم کمبود بازیکن در خط حمله به چشم می‌خورد.

همچنین نداشتن یک مدافع چپ تخصصی و رونده هم یکی دیگر ضعف‌های پرسپولیس به شمار می‌رود. یحیی گل‌محمدی مجبور است در این پست از علی نعمتی استفاده کند که پست اصلی‌اش مدافع میانی است. برخلاف این پست‌ها که پرسپولیس کمبود بازیکن دارد، در پست‌های مدافع و هافبک میانی و همچنین وینگر، پرسپولیس پر از بازیکن است و می‌شود گفت بیش از حد هم بازیکن دارد.

گل‌محمدی می‌بایست با کم کردن از مدافعان و هافبک‌های خود، پست‌هایی را تقویت می‌کرد با کمبود بازیکن روبرو است. انتقادی که کاملا به یحیی وارد است. البته در نقل و انتقالات نمی‌شود به درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس هم ایراد نگرفت. یحیی بارها اعلام کرد گلر ذخیره می‌خواهد ولی مدیران پرسپولیس نه موفق شدند خالدآبادی را بگیرند و نه گلر برزیلی معرفی شده از طرف ننکا، راهی پرسپولیس شد.

همچنین قبل از پایان زمان نقل و انتقالات یحیی نام چند مهاجم را به مدیران باشگاه پرسپولیس داد ولی آن‌ها نتوانستند با هیچکدام از این گزینه‌ها قرارداد ببندند. حالا پرسپولیس مجبور است حداقل تا نیم فصل با همین نفرات به کارش ادامه دهد و در نقل و انتقالات زمستانی ترکیبش را تغییر دهد. البته همه این اتفاقات بستگی به نتایجی که پرسپولیس تا نیم فصل می‌گیرد، خواهد داشت.

ارسال نظر