وحشت هواداران النصر از این بازیکن پرسپولیس

۱۴۰۲/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۷:۴۱
کد خبر: ۲۱۴۹۵۰
وحشت هواداران النصر از این بازیکن پرسپولیس

پرسپولیس درحالی بعد از یک فصل دوری از لیگ قهرمانان آسیا دوباره به این تورنمنت مهم برگشته که اولین دیدار شاگردان یحیی گل محمدی مقابل تیم قدرتمند النصر عربستان برگزار خواهد شد. پرسپولیس در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و با تیم های النصر عربستان ،الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان همگروه شده است. گروهی که تیم های قدری در آن حضور دارند و صعود از این گروه اصلا کار راحتی نخواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، اولین بازی سرخ پوشان مقابل النصری برگزار خواهد شد که فوق ستاره ای مثل رونالدو را در اختیار دارد. به غیر از رونالدو، ستاره های مثل سادیو مانه، آیمریک لاپورت، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو و چند ستاره دیگر را در اختیار دارد و به شدت تیم خوبی به حساب می آید. با وجود داشتن کلی ستاره طراز اول و بین المللی، هواداران النصر از بازی مقابل پرسپولیس وحشت دارند و از همین حالا استرس به سراغشان آمده است.

پرسپولیس در سال های اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و تیمی شناخته شده در سطح آسیا به شمار می رود. نکته جالب ماجرا اینجاست که هواداران النصر فیلم گل های پرسپولیس در بازی دوستانه اخیر خود مقابل سپیدرود را صفحات مجازی خود به اشتراک گذاشتند و از پرسپولیس به عنوان حریفی بسیار قدرتمند و خطرناک نام می بردند. همچنین دو گلی که شهاب زاهدی در این بازی به ثمر رساند، باعث شد تا هواداران النصر از او به عنوان مهاجمی گلزن و خطرناک یاد کنند.

شهاب در حالی موفق شد در بازی مقابل سپیدرود دبل کند و دو گل تماشایی بزند که در بازی های رسمی و در ۴ بازی که برای پرسپولیس در بازی های لیگ برتر به میدان رفت، موفق به گلزنی نشد و هواداران پرسپولیس اصلا از عملکرد او در این فصل رضایت نداشتند.شهاب یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس بود و تنها مهاجم تخصصی این تیم هم به حساب می آید. فشار زیادی روی این بازیکن وجود دارد و شاید همین موضوع باعث شده تا نتواند گلزنی کند و آن طور که باید و شاید خودش را نشان بدهد.

با این حال حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل ستاره های النصر می تواند انگیزه مضاعفی برای زاهدی و سایر بازیکنان پرسپولیس باشد تا بتوانند مقابل حریف قدرتمندشان خودی نشان دهند و بدرخشند.

 

ارسال نظر