ثبت و اصلاح سفارش کتاب‌های درسی جاماندگان آغاز شد

۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - ۰۳:۲۴:۰۶
کد خبر: ۲۱۳۰۹۶

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد که سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه و ویرایش سفارش دانش‌آموزان از ۲۵ مرداد در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی امکان‌پذیر است.

بر اساس اطلاعیه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، تمامی دانش‌آموزان میان‌پایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده‌اند، از فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی http: //my.medu.ir و http: //irtextbook.ir و  http: //my.gov.ir نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

طبق این گزارش، دانش‌آموزان ی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام کنند. با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، این سازمان از تمامی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی خواست تا نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام کنند.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سوگند خرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
0
با سلام دو ماه از سال رفته و دختر ما هنوز کتاب تحویل نگرفته، قراره کی کتاب بهش بدن؟ ممنون میشم جواب بدید