یک پیش‌بینی برای صعود بیت‌کوین/ قیمت بیت‌کوین تا پایان ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار می‌رسد؟

۱۴۰۲/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۰۲۸۶
یک پیش‌بینی برای صعود بیت‌کوین/ قیمت بیت‌کوین تا پایان ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار می‌رسد؟

بانک استاندارد چارترد انگلستان از احتمال افزایش قیمت هر بیت‌کوین تا ۵۰ هزار دلار طی سال جاری میلادی خبر داد و پیش‌بینی کرد بهای این ارز دیجیتالی تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار برسد.

به گزارش آبان‌نیوز و به نقل از یورونیوز، استاندارد چارتر در آوریل گذشته نیز پیش‌بینی ثبت رکورد ۱۰۰ هزار دلار توسط بیت‌کوین را منتشر کرده بود. تحلیلگران این بانک بر این باورند که «زمستان رمزارزها» به پایان رسیده است.

مطابق پیش‌بینی این بانک، آغاز جهش قیمت بیت‌کوین موجب خواهد شد تا استخراج‌کنندگان یا به اصطلاح ماینرها با هدف تهییج بیشتر بازار از عرضه بیشتر بیت‌کوین خودداری کنند.

در این گزارش آمده است: «افزایش سودآوری ماینرها به ازای هر بیت کوین استخراج شده، این امکان را به آنها می‌دهد تا در عین حفظ جریان نقدی، کاهش عرضه خالص بیت‌کوین و بالا بردن قیمت آن، فروش کمتری داشته باشند.»

هر بیت‌کوین در جریان معاملات بعد از ظهر دوشنبه نزدیک به ۳۰ هزار و ۲۹۹ دلار فروش رفت. رکورد تاریخی قیمت بیت‌کوین در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شد و بهای آن به ۶۵ هزار دلار رسید. البته نرخ بیت‌کوین سپس روندی نزولی به خود گرفت و در ژانویه ۲۰۲۳ به پایین‌تر از ۱۶ هزار دلار تنزل کرد.

 

ارسال نظر