طرح معدن و صنایع معدنی تکمیل شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۵ - ۰۱:۲۸:۵۰
کد خبر: ۲۰۹۹۴۶

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت‌های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است. امیر خرمی شاد با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم ایمیدرو به همراه شرکت‌های وابسته و تابعه بیش از 50 طرح و پروژه معدنی و صنایع معدنی را در سراسر کشور تکمیل کرده است، گفت: این طرح‌ها از سال 1400 به بعد تکمیل شده است.

رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: ارزش پروژه‌های مورد اشاره به بیش از یک میلیارد دلار می‌رسد که حوزه‌های مختلف معدن و صنایع معدنی را در بر می‌گیرد. وی افزود: زنجیره‌های مس، فولاد، طلا، آلومینیوم و همچنین امور زیربنایی در بخش راه‌سازی، برق‌رسانی، احداث جاده و پست اسکله در نقاط مختلف کشور جز مجموعه طرح‌های تکمیل شده از ابتدای دولت سیزدهم بوده است. خرمی شاد بیان داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها 3 هزار و 88 نفر اشتغال مستقیم و 11 هزار و 87 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است. رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت‌های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.

امیر خرمی شاد با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم ایمیدرو به همراه شرکت‌های وابسته و تابعه بیش از 50 طرح و پروژه معدنی و صنایع معدنی را در سراسر کشور تکمیل کرده است، گفت: این طرح‌ها از سال 1400 به بعد تکمیل شده است. رییس هیات عامل ایمیدرو اظهار داشت: ارزش پروژه‌های مورد اشاره به بیش از یک میلیارد دلار می‌رسد که حوزه‌های مختلف معدن و صنایع معدنی را در بر می‌گیرد.

 

ارسال نظر