انواع بسته های ارزان جم فری فایر و مزایای آنها

۱۴۰۲/۰۳/۲۵ - ۱۶:۰۲:۳۰
کد خبر: ۲۰۸۳۹۴
انواع بسته های ارزان جم فری فایر و مزایای آنها

در این مطلب شما را راهنمایی می کنیم که برای خرید جم فری فایر و بسته های متنوع با قیمت ارزان باید به کدام سایت بروید.

مزایای استفاده از جم فری فایر در بازی

اگر شما هم یکی از بازیکنان بازی فری فایر هستید، احتمالا به تجهیزات زیادی برای بردن در بازی نیاز دارید. ولی آیا می توانید با کارت های بانکی خود این تجهیزات را بخرید؟ مطمئنا خیر، شما باید با دو روش پول رایج و درون برنامه ای این بازی را به دست آورید تا این امکانات را بخرید. در بازی فری فایر، تنها تعداد محدودی از این جم ها را به صورت رایگان به دست می آورید. این شما هستید که باید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی، بسته های جم موردنظرتان را بخرید.

با مراجعه به سایت های اینترنتی، انواع مختلفی از جم فری فایر به صورت تکی یا بسته های ترکیبی وجود دارند. با خرید هر یک از بسته ها، اکنون می توانید با قدرت بیشتری به بازی خود ادامه دهید. زیرا خرید سلاح های بیش تر، ارتقا پروفایل کاراکتر و خرید لباس های متنوع در این بازی، شانس شما را برای برنده شدن افزایش می دهد.

خرید جم فری فایر در بسته های متنوع

بازی فری فایر شامل سلاح ها، اسکین ها و رویداد های متنوعی است. شما به عنوان یک گیمر حرفه ای باید بتوانید قابلیت های کاراکتر خود را با استفاده از جم فری فایر و بسته هایی که می خرید، ارتقا دهید. ولی آیا با ویژگی های این بسته ها آشنایی دارید؟

خرید آفر های بازی فری فایر

در هر یک از رویداد های تکمیلی ارائه شده در بتل رویال، می توانید با خرید در این آفر ها و ریداد ها صاحب تعداد مشخصی الماس شوید. در این صورت مزایا و پاداش های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. آفر های فری فایر دقیقا یکی از همین رویداد های محبوب هستند که کلید صندوقچه جوایز در این بازی است. با خرید آفر های فری فایر می توانید از مزایایی مانند شخصیت هایی با بیشترین توانایی، اسکین ها، جایزه ها و الماس های بیشتر برخوردار شوید.

خرید Level Up Pass با آیدی اکانت

برای خرید این بسته ها نیازی به این نیست که رمز اکانت خود را در اختیار سایت جم فری فایر قرار دهید. پس با وارد کردن آیدی اکانت، صاحب بسته Level Up Pass فری فایر می شوید. با این بسته می توانید سرعت را در بازی خود ارتقا دهید، الماس های بیشتری دریافت کنید و در نهایت برنده مسابقه باشید. لول آپ پس گزینه خوبی برای خرید جم فری فایر ارزان محسوب می شود و با این کار، شما برنده صد ها الماس مخصوص این بازی هستید.

یکی از مزایای خرید بسته Level Up Pass فری فایر، دریافت تعداد زیادی جم با کمترین هزینه است. یعنی از نظر قیمت، خرید این بسته مقرون به صرفه تر از جم های فری فایر تکی است. جوایز لول آپ پس در هر مرحله برای بازیکنان متفاوت بوده و در مجموع، حداقل 570 جم به دست می آورید. شما در لول دوم، 200 جم فری فایر و در هر مرحله چهارم، ششم، هشتم، دهم، سیزدهم، شانزدهم، بیستم، بیست و پنجم و مرحله سی، 50 جم کسب می کنید.

بسته Super VIP فری فایر

بازی فری فایر مکس دو نوع عضویت هفته و ماهانه را برای بازیکنان خود در نظر گرفته است. هر یک از عضویت ها از مزایای ویژه ای برخوردار هستند. اما شما می توانید با خرید بسته Super VIP فری فایر در هزینه های خود صرفه جویی کنید و از مزایای هر دو نوع عضویت برخوردار شوید. برای استفاده از امکانات هر یک از این عضویت ها نیز می توانید بسته های weekly membership و monthly membership را خریداری کنید. ولی در سایت جم فری فایر و با خرید بسته Super VIP هزینه یکی از آن ها را بپردازید و از مزایای هر دو بسته بهره مند می شوید. با تهیه این بسته می توانید تغییرات زیر را در بازی خود ببینید:

  • آیکون VIP در بازی شما درج می شود.

  • جعبه هدیه ای حاوی 30 توکن Evo Gun را به دست می آورید.

  • 450 الماس به دست می آورید که شامل 15 الماس در هر روز است.

  • امتیاز فروشگاه با تخفیف را کسب می کنید.

بسته های استارتر پک

سایت جم فری فایر برای بازیکنان مبتدی نیز بسته هایی را در نظر گرفته است. این بسته های شروع برای بازیکنانی است که می خواهند بازی فری فایر را آغاز کنند. جوایز این بسته های استارتر نسبت به قیمت جم فری فایر و هر یک از اقلام، حدود 90 تا 95 درصد تخفیف دارد. البته اگر شما هم به دنبال آپدیت هر یک از قابلیت های خود به صورت تکی هستید، نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید. زیرا بسته های استارتر پک را با هزینه کمتری می خرید و هر یک از امکانات دلخواه مانند سلاح های جنگی، لباس ها و ... را ارتقا می دهید.

بسته استارتر پک Pet Panther

این بسته قابلیت استفاده از حیوانات در بازی فری فایر را به شما می دهد. شما می توانید در بازی های انفردای و گروهی خود از این بسته استفاده کنید. این حیوانات شانس شما برای زنده ماندن و برنده شدن در بازی را افزایش می دهند. برای مثال در بازی های انفرادی با انتخاب حیواناتی مانند Poring می توانید قدرت خود را افزایش دهید. با حیواناتی مانند poring، falco و Detective Panda شانس بیش تری برای برنده شدن در بازی های گروهی دارید.

بسته استارتر پک Legendery Gun

آیا از تاثیر ارتقای سلاح های جنگی در میزان برد خودتان در بازی فری فایر اطلاع دارید؟ پس به شما توصیه می کنیم بسته استارتر پک Legendery Gun را بخرید. همچنین اگر در طول بازی نیاز به ارتقای سلاح خود داشتید، با استفاده از این استارتر پک می توانید از اسلحه های ارتقا یافته استفاده کنید و دشمنانتان را شکست دهید.

بسته استارتر پک The Mobster

با لباس های متفاوت، کاراکتر خود را ارتقا دهید! هر یک از لباس هایی که بازیکنان در این بازی می پوشند نیز قابلیت خاصی دارد. با بسته استارتر پک The Mobster لباس های کاراکتر خود را در زمان دلخواه، تعویض کنید. این استارتر پک ها برای هر اکانت، یک بار قابل استفاده هستند.

جم فری فایر را با قیمت ارزان سفارش دهید!

با توجه به قیمت جم فری فایر در فروشگاه های اینترنتی، بیشتر بازیکنان به دنبال جم فری فایر ارزان هستند. اگر جم فری فایر را با قیمت ارزانتر پیدا کنید، می توانید بسته های متنوعی از آن را به صورت تکی و ترکیبی بخرید. البته ما در این مطلب بسته های مختلفی را معرفی کردیم که علاوه بر مزیت های ویژه هر کدام، می توانید تعداد زیادی جم فری فایر را به دست آورید. خرید این بسته ها نسبت به خرید جم فری فایر به صورت تکی، ارزشمندتر است. البته در سایت جم فری فایر، بسته های متنوع تکی این جم ها نیز وجود دارد.

 

ارسال نظر