گفت‌وگوی تلفنی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و پاسخگوییبه سوالات شهروندان

۱۴۰۲/۰۳/۲۲ - ۰۴:۴۴:۳۶
کد خبر: ۲۰۸۰۴۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق ارتباط تلفنی با شماره 111 به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات شهروندان در موضوعات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مهندس حشمت‌الله عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی صبح روز چهارشنبه سوم خردادماه ماه با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) واقع در استانداری مرکزی، به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده توسط مشترکین رسیدگی نمود.

آزاده کرمی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این رابطه اظهار داشت: به منظور پیگیری مشکلات و درخواست‌های مطرح شده، از تمامی افراد تماس‌گیرنده مشخصات لازم از جمله کد ملی و شماره تماس دریافت می‌شود و پس از رسیدگی‌های لازم در اسرع وقت نتیجه پیگیری به آنها اطلاع‌رسانی می‌گردد.

وی با بیان اینکه سامانه الکترونیکی مردم و دولت سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان است گفت: از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری نمایند. مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین از اطلاع‌رسانی گسترده از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص زمان و نحوه تماس مردم با مدیرعامل شرکت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، در روز‌های گذشته خبر داد.

 

ارسال نظر