دشمن به جنگ ترکیبی علیه نظام روی آورده است

۱۴۰۲/۰۲/۲۱ - ۰۵:۰۴:۱۹
کد خبر: ۲۰۵۵۸۳
دشمن به جنگ ترکیبی علیه نظام روی آورده است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: دشمن در دوره اخیر و بعد از شکست‌های متوالی، امروزه به استفاده از ابزارها و شیوه‌های جدیدی در جنگ ترکیبی علیه نظام روی آورده است.

به گزارش ایرنا، احمدرضا رادان افزود: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خودش آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد دوباره آزمایش کند و این نشان‌دهنده عمق حماقت دشمنان ماست و باید خدا را شکر کرد که دشمنان ما را خدا از بین احمق‌ترین آنان آفریده است.

وی اظهار کرد: امروزه آن پیرمردان و پیرزنان شکست خورده از ما در دنیای حقیقی پشت رایانه‌های خود نشسته‌اند تا در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز با وعده‌های مختلف می‌خواهند در کشور ما انقلاب به راه اندازند. فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی یادآور شد: امروز دشمن به دنبال آن است که در جنگ ترکیبی که شامل جنگ سخت، نیمه سخت و نرم در دنیای مجازی و حقیقی است یک‌بار دیگر با ما هم نبرد شود که این هم نبردی جنس‌اش از مقابله سپاه اسلام در برابر سپاه کفر است. سردار رادان تاکید کرد: در این جنگ مردم با علمداری رهبر معظم انقلاب و به عنوان افسران جنگ نرم یک‌بار دیگر همچون گذشته در پشت این علم خود را نشان خواهند داد و پوزه دشمن را به خاک خواهند مالید.

 

ارسال نظر