استقرار ستاد اربعین استان تهران در نجف ازماه آینده

۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۰۵۳۱۲
استقرار ستاد اربعین استان تهران در نجف ازماه آینده

جلسه ستاد اربعین استان به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی، محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی، شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، فخاری در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای نوکری در مسیر اربعین امام حسین(ع) در سال جاری اظهار داشت: از آنجا که برگزاری مراسم اربعین مسبوق به سابقه می‌باشد، موضوعاتی همچون کمک‌رسانی، اعزام، اسکان و هماهنگی بین دستگاهی همچون سال‌های گذشته و بهتر از آن  باید انجام شود.

وی ادامه داد: دستورالعمل سال گذشته مرور و برای کسانی که مسئولیت دارند، تشریح شود تا کارها شروع شده و زمان را از دست ندهیم.

استاندار تهران تاکید کرد: تمرکز بر تامین منابع و دریافت کمک‌های مردمی انجام شود و برای اسکان زائرین و اعزام آنها ابتکارات لازم به کار گرفته شود.

فخاری به لزوم تهیه برآوردها برای پشتیبانی‌ مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: ستاد استان در نجف از ماه آینده مستقر شود و کار را شروع کند، همچنین ظرفیت بخش خصوصی، جامعه خیرین و کسانی که به طور عمده می‌توانند کمک کنند، به کار گرفته و جلسه ویژه برای این منظور برگزار شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، در ادامه نیز هر کدام از روسای کمیته‌ها به تشریح اقدامات سال گذشته و الزامات فعلی برای برگزاری مطلوب مراسم پیاده روی اربعین پرداختند.

ارسال نظر