اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۱:۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۵۵۷۶۷

امور مالیاتی موانع را برای تیم‌های ورزشی برطرف کند

سنندج|نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس دهم می‌گوید: سازمان امور مالیاتی موانع را برای اسپانسری اشخاص و شرکت‌های مختلف که از تیم‌های ورزشی حمایت می‌کنند، برداشته تا خود نیز حامی ورزش باشند.محسن بیگلری در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سقز اظهار داشت: تیم‌های ورزشی با هزاران مشکل اسپانسری را برای حمایت از تیم‌هایشان پیدا می‌کنند ولی امور مالیاتی بخشودگی مالی را برای این حامیان در نظر نمی‌گیرد. وی اضافه کرد: مقایسه تعداد مدال ورزشکاران سقز با شهر سنندج که مرکز استان است موفقیت بزرگی برای جامعه ورزشی این شهرستان است و در بیشتر رشته‌های ورزشی مقام‌های اول را نسبت به مرکز استان کسب کردیم.بیگلری سالن ورزشی پنج هزار نفری را یکی از خواسته‌های به حق ورزشکاران و جامعه ورزشی سقز اعلام کرد و افزود: در سفر رییس‌جمهوری به کردستان مساعدت‌های لازم برای اختصاص اعتبار برای ساخت این سالن ورزشی انجام می‌شود.

شهادت پلیس مرزبان در هنگ مرزی ماکو

ماکو|یکی از مرزبانان آذربایجان غربی هنگام کنترل و پایش مرزی به شهادت رسید. استوار دوم علی درستی از نیروهای هنگ مرزی ماکو حین ماموریت و پایش نوار مرزی در منطقه عملیاتی بورالان به شهادت رسید.

 شهید درستی اهل شهرستان خوی است که پیکر او پس از تشییع از سوی همکارانش در ماکو به زادگاهش شهرستان خوی منتقل می‌گردد.

توقیف ۳ فروند لنج با ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق

 کیش|فرمانده دریابانی کیش گفت: ۳ فروند لنج با ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد و ۱۳ خدمه و قاچاقچی توسط پلیس دریابانی جزیره کیش دستگیر شدند.

علی‌اصغر جمالی بیان داشت: در پی گشت‌های دریابانی کیش در آب‌های مرزی و ساحلی جزیره کیش تعداد ۳ فروند لنج حامل سوخت قاچاق به میزان ۴۴ هزار لیتر کشف و ضبط و ۱۳ نفر خدمه و متخلفین قاچاق سوخت کشف شده به بندرگاه صیادی کیش منتقل و پس از تکمیل پروند به مقام قضایی تحویل شد.

جمالی افزود: از ابتدایی سال جاری عنایت به اولویت نیروی انتظامی و دریابانی در جهت مبارزه با قاچاق سوخت و کالا تعداد ۱۷ فروند لنج حمال سوخت قاچاق به میزان ۲۵۶ هزار لیتر و با ۵۵ نفر قاچاقچی کشف و توقیف و تحویل مقامات قضایی شدند.وی گفت: این میزان کشفیات در مقایسه با هفت ماهه سال قبل ۵۱۰ درصد واقع ۵ برابر افزایش کشف و ضبط سوخت قاچاق در این منطقه را نشان می‌دهد.

سه مرکز زیبایی فاقد مجوز در مشهد پلمب شد

مشهد|سه مرکز زیبایی مداخله‌گر در امور پزشکی که به صورت غیرمجاز و زیرزمینی در مشهد فعالیت داشت روز چهارشنبه پلمب شد. رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در حاشیه بازرسی از این موسسات گفت: این اقدام با همکاری کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پلیس ۱۱۰ و دادستانی این شهر انجام شد. امید جلیلی تقویان افزود: این مراکز به ارایه خدمات زیبایی مانند بوتاکس، لیزر، کاشت مو، ماساژ درمانی و لاغری بدون داشتن تخصص و مجوز اقدام می‌کردند.وی اظهار داشت: یکی از این مراکز که طی چند مرحله در موسسه را برای بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد باز نکرده بود، با حکم جانشین معاون دادستان مشهد و حضور پلیس ۱۱۰ به علت مداخلات پزشکی فاقد مجوز پلمب شد.

 

ارسال نظر