روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۴۳۶۱۱

   مراجع تقلید نسبت به وضعیت اقتصادی نگرانند؛حوزه نیوز|

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه نسبت به وضعیت اقتصادی پیش آمده نگرانند و دایماً به مسوولان در این خصوص تذکر می‌دهند.آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی دیروز در دیدار جمعی از بانوان استان تهران به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه نسبت به وضعیت اقتصادی پیش آمده نگرانند و دایماً به مسوولان در این خصوص تذکر می‌دهند.وی ضمن تأکید بر کنار گذاشتن اختلافات توسط مسوولان افزود: مسوولان باید مراقب باشند سخنانی بیان نکنند که موجب خوشحالی دشمنان شود.

   در حد توان نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کنیم؛ ایسنا|

آیت‌الله رییسی که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده در بدو ورود به استان در جمع خبرنگاران اهداف سفر به این استان را تشریح کرد و گفت: توفیقی برای بنده است که در اولین روزهای مسوولیتم، به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده و عرض ادبی به طوایف، مردم عزیز پرتلاش این منطقه و مسوولان خدمتگزار و مخلصی که به مردم خدمت می‌کنند، داشته باشم.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان با وجود داشته‌های بسیاری که از نظر مادی و معنوی دارد و بهره‌مندی از جوانان برومند و پرتلاش؛ جزو استان‌های غیربرخوردار محسوب می‌شود و کارهای بسیاری در این مدت چهل ساله انقلاب اسلامی به برکت انقلاب در این منطقه انجام شده است؛ اما نسبت به آنچه انجام شده باز هم باید کارهای بسیاری صورت گیرد.

   کمک ۱۰۰ هزار دلاری تایلند برای سیل‌زدگان ایران؛روابط عمومی وزارت خارجه|

وزارت امور خارجه تایلند اعلام کرد که کمک‌های انسانی خود را برای کمک به سیل‌زدگان ایران اختصاص داده است. وزارت امور خارجه تایلند دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور، کمک‌های بشردوستانه خود را به ارزش صد هزار دلار امریکایی به ایران که چندی پیش در فروردین‌ماه دچار حادثه سیل شد، اختصاص داده است. دامرونگ کرایکروآن، قائم مقام وزیر امور خارجه تایلند این کمک بشردوستانه اختصاص داده شده را به محسن محمدی، سفیر ایران در تایلند تحویل داده است.

   تلاش‌ برای ورود به حساب‌های کاربری سخنگوی وزارت خارجه ؛روابط عمومی وزارت خارجه|

روابط عمومی وزارت خارجه اعلام کرد: سخنگوی وزارت خارجه تا زمان بازگرداندن صفحه یا ایجاد صفحه جدید، هیچ‌گونه فعالیتی در اینستاگرام

نخواهد داشت.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت خارجه آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی، به اطلاع می‌رساند صفحه اینستاگرام سخنگوی وزارت امور خارجه (که از شامگاه ۸ اردیبهشت ۹۸ راه‌اندازی شد) به دلایل نامعلوم از دسترس خارج شد و تلاش برای بازگرداندن آن ادامه دارد.گفتنی است ظرف چند روز اخیر تلاش‌های ناموفقی برای ورود به سایر حساب‌های کاربری ایشان در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها نیز صورت گرفته است.

   هشدار سرلشکر رشید به همسایگان در همسویی با امریکا؛سپاه نیوز|

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: ما با کشورهای همسایه در منطقه منافع مشترکی برای ثبات و امنیت و توسعه داریم و انتظار داریم از رفتار همسو با منافع امریکا خودداری کنند.

 سرلشکر غلامعلی رشید در دوازدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: ما به زندگی مسالمت آمیز با همسایگانمان باور داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد. امیدواریم با درایت، توطئه امریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ در منطقه با شکست همراه شود. در غیر این صورت منطقه در گردابی از حوادث مخاطره آمیز و غیر قابل پیش بینی از نظر موضوع و زمان فرو خواهد رفت.

   ضرورت ارتقای توان رزمی ارتش؛ایلنا|

فرمانده کل ارتش گفت: رشادت و اقدامات نیروی زمینی ارتش در خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان در استان‌های درگیر سیل موجب دریافت مدال‌های افتخار‌آمیز از سوی رهبری شد.

امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی در گردهمایی فرماندهان یگان عمده و مستقل نزاجا با اشاره به پیشرفت‌های ارتش گفت: در چهل سال گذشته هیچ‌گاه ارتش در جایگاه و منزلت امروز در نگاه و بیان فرماندهی معظم کل قوا و در بین مردم نبوده است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: همه نیروها باید خود را به صورت شب حمله‌ای آماده کنند و بازی جنگ را دایماً تمرین کنند و نیروی زمینی نیز باید همچنان توان رزمی خود را ارتقا دهد.

 

ارسال نظر