روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۶۶۸

     سود هر سهم «پارسان» تفاوتی نداشت: گروه گسترش نفت و گاز پارسیان صورت های مالی ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. از همین رو، شرکت با سرمایه ۴۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، مبلغ ۲۱ هزار و ۹۸۵ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵۴۳ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته تنها دو ریال افزایش داشته است. همچنین، با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳۱ هزار و ۷۰۳ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. بر این اساس،"پارسان" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۲۱ هزار و ۹۰۱میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۵۴۱ ریال سود به هر سهم خود اختصاص داده بود.

     افزایش سود هر سهم «وپترو»: شرکت‌های سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و گروه صنعتی سپاهان صورت های مالی میان‌دوره‌ ای ۶ ماهه خود را منتشر کردند. بر این اساس، شرکت با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، به صورت حسابرسی نشده، مبلغ ۴۷ میلیارد و ۵۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۶ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۵۵۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین، شرکت دلیل این افزایش را افزایش ۷۸ درصدی جمع درآمدهای غیرعملیاتی عنوان کرده است. "وپترو" در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اردیبهشت ۹۷، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۷ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ چهار ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

     رشد یک هزار درصدی سود «فسپا»: گروه صنعتی سپاهان با سرمایه ۶۵۰ میلیارد ریال، در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۲۴ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۵۲ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل یک هزار و ۲۳۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین، گروه صنعتی سپاهان اعلام کرده است در این گزارش نسبت به گزارش حسابرسی نشده، به دلیل کاهش بهای تمام شده فروش و نیز کاهش مالیات بر درآمد، سه درصد رشد داشته است. «فسپا» در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ ۳۱ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ ۴۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

 

ارسال نظر