انتقادهای سازنده باید شنیده و پاسخ داده شود

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۲۲۶
انتقادهای سازنده باید
شنیده و پاسخ داده شود

معاون سیاسی وزیر کشور، نقدهای سازنده به دولت را وارد خواند و گفت: این‌گونه نقدها باید شنیده و به آنها پاسخ داده شود.

اسماعیل جبارزاده دیروز در حاشیه همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران سراسر کشور درخصوص اظهارات رییس دفتر رییس‌جمهوری مبنی بر اینکه حساب منتقدان دلسوز از مخالفان سیاسی جداست، اظهار داشت: برخی، از سر دلسوزی انتقادهایی دارند که این انتقادها را باید پاسخ داد اما آن تعدادی که در مخالفت با نظام هستند حساب جداگانه‌یی با دلسوزان نظام دارند.

او افزود: عقل و منطق حکم می‌کند که انتقادها شنیده شود و اصلاح صورت گیرد. به دیگر انتقادها نیز که وارد نیست و شاید برداشت بدی صورت گرفته است، توضیح داده شود.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: همه اینها درنهایت، به اصل گفت‌وگو برمی‌گردد که وزیر کشور در این ارتباط بحث گفت‌وگو را ابلاغ کرده است؛ همه استانداران و فرمانداران باید با طرف‌های مختلف اعم از موافقان و مخالفان دولت گفت‌وگو کنند.

جبارزاده افزود: این گفت‌وگو اگر فرهنگ‌سازی و عملیاتی شود مطمئنا خیلی از مشکلات ما در قالب آنها حل و انتقاد هم شنیده می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: انتقادها در بخش‌هایی که وارد است، قابل قدردانی بوده و به انتقادها در بخشی هم که وارد نیست پاسخ می‌دهیم. به گزارش ایرنا، رییس دفتر رییس‌جمهوری با انتقاد از برخی برداشت‌های نادرست و هدفمند از اظهارات روحانی در مجمع سالانه بانک مرکزی، گفت: دولت و شخص آقای رییس‌جمهور هم در عمل و هم در سخن همواره از نقدهای دلسوزانه استقبال کرده و می‌کنند.

 

ارسال نظر