بررسی گزارش‌های نظارتی در نشست بانک‌های خصوصی

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۱۱۶

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی تصمیمات و جزئیات نشست مدیران عامل بانک‌ها و مدیران بخش‌های حقوقی و اعتباری را تشریح کرد.

محمدرضا جمشیدی در گفت‌وگو با ایبِنا، از جلسه شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در روز گذشته با حضور مدیران عامل بانک‌ها، تعدادی از اعضای هیات‌مدیره و نیز مدیران بخش‌های حقوقی و اعتباری خبر داد.

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهار داشت: در این جلسه به مسائل مرتبط با بانک‌ها و موسسات عضو ازجمله چگونگی امکان ورود سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات برای نظارت و گزارش‌گیری از بانک‌های خصوصی پرداخته شد. همچنین درباره مفاد بخشنامه بانک مرکزی در منع ارائه هرگونه خدمات به شرکت‌های سرمایه‌گذاری با درآمدهای ثابت تبادل‌نظر و تصمیماتی اتخاذ شد. وی ادامه داد: این جلسه همچنین با حضور سیدمحمد هاشمی‌مقدم معاون سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور و حامد واعظی مدیرکل نظارت بر اجرای اسناد رسمی این سازمان در جهت تبیین مسائل و چگونگی رفع مشکلات بانک‌ها در اجرای اسناد لازم‌الاجرا برگزار شد. جمشیدی افزود: از سویی مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز از دیگر میهمانان این جلسه بود که درباره چگونگی تامین مالی صنایع کوچک توسط بانک‌ها مطالبی بیان کرد و پیشنهادات بانک‌ها برای تسهیل و افزایش کمک‌های آنان به این صنایع را مورد تایید قرار داد. از این رو توافق شد، زمینه‌های لازم برای اعطای تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط و افزایش اشتغال در اقصا نقاط کشور از طریق این‌گونه مشاغل فراهم آید.

 

ارسال نظر