راهپیمایی گسترده مردم انقلابی شهرهای مختلف در محکومیت اغتشاشات

۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۱۸۴

مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه روز چهارشنبه در بسیاری از نقاط کشور برگزار شد. همایشی که در آنها از نسل‌های مختلف کشور حاضر شدند. از نوجوان و جوانانی که تلاش می‌کنند مطالباتشان را به گوش مسوولان برسانند تا پیرمردها و پیرزن‌هایی که سرد و گرم روزگار را چشیده‌اند و معتقدند که برای شرایط امروز کشور، اتحاد و آرامش از هر ضرورت دیگری واجب‌تر است.

به گزارش خبرگزاری‌ها، مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها صبح دیروز با حضور اقشار مختلف مردم در بسیاری از نقاط کشور برگزار شد.

در روزهای گذشته نیز مراجع عظام تقلید و سران قوا و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی کشور همچنین نهادها، احزاب و تشکل‌ها با محکومیت اقدامات اغتشاش‌گرها مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی‌‌ها فرا خوانده بودند.

در این تجمعات بزرگ علاوه بر مسوولان و اقشار مختلف مردم، قشر کارگری، دانشجویان، زنان، جوانان و... سایر اقشار نیز حضور پررنگی داشتند.

این درحالی است که بسیاری از کارگرانی که تا ماه‌ها قبل به دلیل تاخیر و عدم پرداخت حقوق معوقه اعتراض داشتند و حتی اخباری درباره مشکلات کارخانجاتشان شنیده می‌شود دیروز در استان‌های مختلف در دفاع از انقلاب و ایران حضوری پررنگ داشتند و اعلام کردند که برای توسعه کشور از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.

درحالی که تجمعات اعتراض‌آمیز از کرمانشاه آغاز شده بود، روز گذشته نیز راهپیمایی پرشور مردمی در محکومیت هنجارشکنان روزهای اخیر همزمان با تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه از چهارراه مدرس تا میدان آزادی کرمانشاه برگزار شد.

راهپیمایی شهرستان قصرشیرین از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت میدان المهدی(عج)، سرپل‌ذهاب در مجموعه ورزشی احرار، سنقر و کلیایی در میدان سپاه پاسداران، ثلاث‌باباجانی در میدان معلم، جوانرود در مسجد جامع جدید، صحنه در مسجد امام حسین(ع)، دالاهو در مقابل مسجد ‌المهدی(عج)، کنگاور از مقابل میدان آزادی به سمت میدان حضرت امام خمینی(ره)، اسلام‌آباد غرب از میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع، هرسین از میدان آزادی به سمت مسجد آیت‌الله حجتی(ره) و گیلانغرب از میدان 22بهمن به سمت میدان توحید برگزار ‌شد.

از سوی دیگر، مردم مومن و متعهد شهرستان گرگان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و برای نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان استان گلستان حضور داشتند و شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر فتنه‌گر، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند.

در همین خصوص مراسم راهپیمایی مردم انقلابی قم در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور و در حمایت از مطالبه‌های به‌حق مردم همزمان با سایر نقاط کشور صبح دیروز از مصلای قدس برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی با شعارهایی مانند «الله‌اکبر»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر غارتگر بیت‌المال»، «مرگ بر فتنه‌گر» و... علاوه بر حمایت از مطالبه به‌حق مردم در موضوعات معیشتی، اشتغال و گرانی، اقدام برخی افراد در اغتشاشات اخیر، حمایت استکبار از این تجمعات و تخریب اماکن عمومی را محکوم کردند.

 

 

ارسال نظر