آموزش مهارت به بیش از 2 هزار نفر در قلعه‌گنج

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۳۳۶
آموزش مهارت به بیش از 2 هزار نفر در قلعه‌گنج

کرمان| معاون وزیر کار و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از اجرای طرح آموزش مهارت به 2 هزار و 123 نفر در قلعه‌گنج کرمان به‌عنوان شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، سلیمان پاک‌سرشت در حاشیه بازدید از کارگاه چرم‌دوزی شهرستان قلعه‌گنج افزود: افراد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را آموزش می‌بینند تا زمینه اشتغال‌زایی در جامعه فراهم شود.

وی بیان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اراده‌یی آهنین در آبادانی شهرستان قلعه‌گنج دارد و با آموزش مهارت‌های فنی در این مسیر گام برمی‌دارد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بنیاد مستضعفان در توسعه و محرومیت‌زدایی این منطقه با محوریت مهارت گفت: فقر چهره زیبایی ندارد اما مهارت‌آموزی می‌تواند این چهره را زیبا کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اهمیت مهارت‌آموزی مضاعف شده و مهارت‌آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ضرورتی گریزناپذیر در مسیر توسعه و اشتغال پایدار است.

معاون وزیر کار و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و رییس سازمان بنیاد مستضعفان، از طرح‌های توان‌افزایی جوامع محلی با محوریت مهارت در شهرستان قلعه‌گنج بازدید کردند.

عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت در روستای محروم رمشک-قلعه‌گنج نیز روز گذشته آغاز شد.

اهدای 5 گواهینامه مهارت به‌صورت نمادین به کارآموزان روستای رمشک، بازدید از کارگاه چرم‌دوزی، حضور در جمع محروم خانواده مهارت قلعه‌گنج، افتتاح بوستان وحدت در روستای رمشک و مرکز پرورش بز مورسیاه ازجمله دیگر اقدامات معاون وزیر کار و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و رییس سازمان بنیاد مستضعفان در قلعه‌گنج بود.

 

ارسال نظر