قانون مبارزه با پول‌شویی به زودی در استان بوشهر اجرا می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۴۶۰
قانون مبارزه با پول‌شویی به زودی در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر|

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر با اشاره به برگزاری نخستین کارگاه آموزشی مبارزه با پول‌شویی گفت: قانون مبارزه با پول‌شویی به زودی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم، سیدحسین حسینی‌محمدی دیروز در برگزاری نخستین کارگاه آموزشی مبارزه با پول‌شویی در بوشهر اظهار کرد: این کارگاه با هدف آشنایی و همکاری بخش خصوصی در مقابله با پول‌شویی در بوشهر برگزار شده است. وی با بیان اینکه در این زمینه وظیفه اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی برای اصناف تعریف شده، افزود: اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی به زودی در استان بوشهر فراهم می‌شود. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر استفاده از امکانات لازم برای مبارزه با پول‌شویی بیان کرد: با اطلاع‌رسانی، اصناف و بخش خصوصی در عرصه مبارزه با پول‌شویی وارد می‌شوند تا با این پدیده جدی‌تر برخورد شود.

وی با تاکید بر نقش مهم فعالیت‌های سالم اصناف در مبارزه با پول‌شویی خاطرنشان کرد: به‌ کارگیری صندوق مکانیزه فروش و برخورداری واحدهای صنفی از پروانه کسب برای سالم‌سازی فعالیت‌های اقتصادی نقش ویژه‌یی دارد که باید نسبت به آن توجه جدی صورت گیرد. حسینی با تاکید بر نقش اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی در بهبود وضعیت اقتصادی بیان کرد: انتظار می‌رود، فعالیت‌های اقتصادی با شفاف‌سازی فضای کسب وکار امن‌تر شود. وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی مبارزه با پول‌شویی در 28 استان کشور برگزار شده است، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این کارگاه آموزشی، آموزش و اطلاع‌رسانی به مدیران، روسای اتاق اصناف و اعضای اتحادیه‌هاست تا نسبت به قانون، آیین‌نامه و دستور‌العمل اجرایی مبارزه با پول‌شویی آگاه‌تر باشند.

 

ارسال نظر