دست‌ آلوده ترامپ‌ها روی جلد تایم

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۰۶۸
دست‌ آلوده ترامپ‌ها
روی جلد تایم

 مجله تایم:

پسر ترامپ برای نخستین ‌بار می‌تواند عکسش را روی مجله تایم ببیند. مجله تایم عکس روی جلد خود را به پسر ترامپ و ماجرای رسوایی فاش ‌شدن ارتباط او با روسیه اختصاص داده است. در پس‌زمینه عکس «دونالد جونیور» متن ایمیل‌هایی منتشر شده که او با طرف روس رد و بدل کرده است.

در بالای صفحه و از نخستین ایمیل‌ها می‌توان عبارت«روسیه، کلینتون– خصوصی و محرمانه» را دید و درست روی لب‌هایش عبارت «عاشقشم» نقش بسته است. مقامات کاخ سفید برای ماه‌ها در تلاش بودند، ارتباط «دونالد جونیور» با روسیه را تکذیب کنند اما حالا با انتشار این ایمیل‌ها کاخ سفید در برابر منتقدان خود دست بسته است.

پسر ترامپ مدعی شده پدرش از ارتباط او با روسیه بی‌خبر بوده است.

 نیویورک‌تایمز:

این روزنامه در صفحه اول خود با انتشار تصویری از دیدار ماکرون و ترامپ به گزارشی درباره دیدار این دو روسای‌جمهوری پرداخت. نیویورک‌تایمز نوشت امانوئل ماکرون، رییس‌جمهوری فرانسه در مراسمی رسمی از دونالد ترامپ، رییس‌جمهور امریکا در لزنولید استقبال کرد. ترامپ برای دیدار و گفت‌وگو با امانوئل ماکرون در مراسم روز ملی فرانسه به این کشور سفر کرده است.

طبق گزارش به دست آمده، اقدامات این دو کشور در سوریه و عراق علیه گروه تروریستی داعش، محور اصلی این دیدار است. علاوه‌بر آنکه روسای جمهوری فرانسه و امریکا به همراه همسران خود در برج ایفل به صرف شام پرداختند، امروز نیز رژه نیروهای امریکا و فرانسه در جریان مراسم نظامی روز باستیل در خیابان شانزه‌لیزه اجرا خواهد شد.

 فایننشیال تایمز:

این روزنامه به واکنش دونالد ترامپ به ملاقات پسرش با وکیل روس پرداخته است. در این گزارش اعلام شده که ترامپ رفتار پسرش را در چارچوب قوانین سیاسی و استاندارد معرفی کرده است. این ادعای ترامپ درحالی مطرح شده که بسیاری از مشاوران نزدیک به او، افشاگری‌های مربوط به دیدار پسر رییس‌جمهوری امریکا و وکیل روسی را اتفاقی مخرب و ویرانگر برای دولت ترامپ توصیف می‌کنند.

در روزهای گذشته، جونیور ترامپ در یک مصاحبه تلویزیونی، متن چند ایمیل را منتشر کرد که نشان می‌داد در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری از ملاقات با یک وکیل روسی استقبال کرده است.

این وکیل ادعا کرده بوده اطلاعاتی علیه هیلاری کلینتون را می‌تواند در اختیار ترامپ قرار دهد.

منتقدان اعتقاد دارند که ملاقات پسر او با یک کارمند دولت روسیه می‌تواند حمایت رسمی روسیه از انتخاب دونالد ترامپ تعبیر شود.

 

 

ارسال نظر