پیمانکار اصلی واحدهای 2 و 3 موظف به استفاده از خدمات موسسات ایرانی است

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۷۰۱

بعد از پایان مراسم امضای قرارداد رییس شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی رو به روی خبرنگاران ایستاد و جزییات بیشتری از این قرارداد را برای رسانه‌های گروهی تشریح کرد. محمد احمدیان مبلغ قرارداد استقرار آزمایشگاه‌های روانشناسی و فیزیولوژی میان این شرکت و دانشگاه شهید بهشتی را 4 میلیارد تومان عنوان کرد.

رییس شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی در جمع خبرنگاران پس از امضای قرارداد استقرار آزمایشگاه روانشناسی و فیزیولوژی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیم روانشناسان مستقر در این آزمایشگاه تا چه اندازه از آموزش‌های هسته‌یی برخوردار خواهند بود، ‌گفت: یکی از بخش‌های مهم قرارداد تعاملی است که باید روانشناسان با کارکنان و پرسنل نیروگاه داشته باشند.

احمدیان در ادامه در رابطه با آخرین روند کار درخصوص واحدهای 2 و 3 نیروگاه بوشهر گفت: از اسفند سال 95 که زمین تحویل پیمانکار روس شد، عملیات خاکبرداری مقدماتی در حال انجام است. مطالعات محیطی که باید در آن داده‌های پایه طراحی استخراج می‌شد به اتمام رسیده و این اطلاعات الان دراختیار طراح پروژه است و تقریبا می‌توان گفت از ابتدای زمستان سال 95 کارها شروع شد تا الان طبق برنامه کارها انجام می‌شود.

او در رابطه با پیش‌پرداخت‌های ساخت واحدهای 2 و 3 اظهار کرد: ما در پایان هر سال پیش‌پرداخت سال بعد را پرداخت می‌کنیم که اکنون پیش‌پرداخت سال 2017 پرداخت شده است، چراکه مبلغ قرارداد بالاست.

 

 

ارسال نظر