لزوم جداسازی وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۹۱۱

رییس فراکسیون زنان مجلس دهم با اشاره به حضور خانواده‌های بازیکنان تیم ملی والیبال در بازی روز گذشته در ورزشگاه آزادی، ابراز امیدواری کرد این مشکل مرتفع شود.

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به حضور تعدادی از زنان تماشاگر در بازی روز گذشته دو تیم والیبال ایران و بلژیک در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی تهران اعلام کرد: باوجود انتشار شایعاتی درباره اینکه زنان حاضر در استادیوم دستچین شده بودند، چنانکه از وضعیت ظاهری این افراد در تصاویر، به نظر می‌رسد، این‌‌طور نباشد.

رییس فراکسیون امید مجلس دهم گفت: با این حال بنا بر پیگیری‌های بنده، زنان حاضر در ورزشگاه‌ متشکل از چند گروه مختلف بوده‌اند که بر این اساس گروهی را خانواده‌های ورزشکاران تشکیل می‌دادند، بخشی از صندلی‌ها به زنان ورزشکار اختصاص یافته بود، گروهی مدعوین بودند که از سوی برگزارکنندگان دعوت شده‌اند و همچنین ۳۰ نفر از زنان نیز از طریق خریداری بلیت موفق به ورود شدند. درمجموع همین هم اتفاق فرخنده‌یی است که باید به فال نیک بگیریم. سلحشوری یادآور شد: فراموش نکنیم که خانواده یک ورزشکار در تمام طول دوران فعالیت حرفه‌یی آن ورزشکار آرزو دارند، بازی‌های پدر یا برادران یا فرزندان خود را ببینند و از نزدیک شاهد افتخارآفرینی و قهرمانی عزیزانشان باشند و به همین دلیل باید همین میزان گشایش را نیز به فال نیک بگیریم. نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم یادآور شد: امیدواریم روزی فرا برسد علاوه بر خانواده‌های ورزشکاران، امکان حضور دیگر زنان علاقه‌مند به مسابقات ورزشی نیز در ورزشگاه‌ها فراهم شود.

 

ارسال نظر