آغاز تور «آوای ایران» سیامک آقایی از یزد

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۲۷۴
آغاز تور «آوای ایران» سیامک آقایی از یزد

سیامک آقایی (آهنگساز و نوازنده سنتور) پس از تور «باز عشق» که در بیش از 50 شهر ایران اجرا شد، تور جدیدی را با عنوان «آوای ایران» از روز 24 بهمن ماه از شهر یزد آغاز می‌کند.

سیامک آقایی، آهنگساز و نوازنده سنتور پس از تور موفق «باز عشق» که در بیش از 50 شهر ایران اجرا شد، تور جدیدی را با عنوان «آوای ایران» از روز 24 بهمن ماه از شهر یزد آغاز می‌کند. آقایی در این سلسله کنسرت تصمیم دارد آثارش را با خوانندگانی مختلف و متعلق به همان شهرها اجرا کند.

سیامک آقایی پس از تجربه کنسرت «یورش» که شهریور ماه در تهران روی صحنه برد، تصمیم دارد تا پیش از پایان سال جاری شمسی یعنی از 24 بهمن تا 24 اسفند رپرتوار «آوای ایران» را در 12 شهر مختلف روی صحنه برود. یزد، تبریز، درود، بابل، اهواز، ماهشهر، رامهرمز، بهبهان، اصفهان، شهرکرد، بوکان و مهاباد شهرهایی هستند که آقایی در آنها روی صحنه خواهد رفت. اجرا در 10 شهر قطعی شده است و اجرای دو شهر هم در مراحل پایانی رایزنی‌ها قرار دارد.

سیامک آقایی درباره «آوای ایران» اینگونه توضیح می‌دهد: مدتی‌ است علاقه‌مند شدم که در کنار و ‌شاید موازی با مفاد اصلی برپایی یک مجموعه کنسرت همچون رپرتوار و فضای موسیقایی آن پروژه، به بار فرهنگی و تاثیراتی که می‌تواند در فضای موسیقی کشور بگذارد بیشتر توجه کنم. و این مهم باعث تغییراتی اساسی چه در محتوا و چه در سیاست کلی کاری‌ام شده است.

 

ارسال نظر