«دنیای ژوراسیک» بیشترین پول را صرف آگهی کرد

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۵۱۸
«دنیای ژوراسیک» بیشترین پول را صرف آگهی کرد

کمپانی یونیورسال پیکچرز یک بار دیگر با فیلم «دنیای ژوراسیک: امپراتوری سقوط ‌کرده» در صدر لیست ولخرجی استودیوهای هالیوودی در تبلیغ برای فیلم‌هایشان قرار گرفت.

به گزارش ورایتی، براساس آمارهای به دست آمده در یک هفته بین روزهای چهارم تا دهم ماه ژوئن، آگهی‌هایی که برای جدیدترین قسمت از این فرنچایز علمی- ‌تخیلی روی آنتن رفتند، ارزشی معادل ۶.۹۱میلیون دلار داشتند. این ۱۴۳۹ آگهی در تلویزیون ملی و از ۴۷شبکه مختلف پخش شدند. تخمین زده می‌شود حدود ۴۱۹میلیون بار این آگهی‌ها دیده شده باشند. کمپانی یونیورسال اولویت‌های پخش خود را در میان چند شبکه بزرگ ازجمله ان‌بی‌سی، ای‌بی‌سی و یواس‌ای توزیع کرد. علاوه بر این ترجیح این کمپانی روی تبلیغ‌هایی بود که در میان رخدادهای بزرگ ازجمله مسابقات فینال ان‌بی‌ای(لیگ بسکتبال حرفه‌یی امریکا)، فینال استنلی کاپ(لیگ هاکی روی یخ حرفه‌یی امریکا) و برنامه پربیننده «امریکن نینجا واریور» به نظر مخاطبان رسانده می‌شدند. روی هم رفته تا به حال این فیلم چیزی حدود ۲۳.۳۴میلیون دلار خرج آگهی کرده است. فیلم «فوق‌العاده‌ها ۲»

محصول استودیوی پیکسار متعلق به دیزنی در رتبه دوم پس از «دنیای ژوراسیک: امپراتوری سقوط ‌کرده» قرار گرفت. در بازه یک هفته‌یی اشاره‌ شده ۹۸۹ آگهی تلویزیونی از این فیلم در ۳۹شبکه مختلف روی آنتن رفت و تخمین زده می‌شود که ارزش کلی آنها چیزی حدود ۵.۲۹میلیون دلار بوده باشد. تبلیغ‌های این فیلم بیش از ۳۹۰میلیون بار دیده شدند.

 

ارسال نظر