60 درصد مطالبات پیمانکاران پرداخت می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۶۸۵

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی از توافق این وزارتخانه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای پرداخت 60درصد مطالبات پیمانکاران خبر داد.

به گزارش ایرنا، امیر امینی، میزان مطالبات پیمانکاران از وزارت راه و شهرسازی را در پایان سال 1395 بیش از 9 هزار و 400 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: براساس برنامه قرار بود برای انجام سایر پروژه‌های عمرانی وزارت راه و شهرسازی امسال 8هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه از 8 هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار باید 70درصد آن تخصیص یابد، گفت: تاکنون یک‌هزار میلیارد تومان به وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته و 580 میلیارد تومان هم به‌صورت نقدی پرداخت شده که از این مبلغ 340میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان و مابقی برای حوزه‌های مختلف راهسازی اختصاص یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: قرار است تا مهر و آبان سال جاری در 2 مرحله 2 هزار و 600میلیارد تومان اسناد خزانه دیگر پرداخت شود، ضمن اینکه دولت نظر مساعد دارد این اعتبارها زودتر از موعد مقرر به وزارت راه و شهرسازی تخصیص یابد. وی با اشاره به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در وزارت راه و شهرسازی افزود: برای انجام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند 6 هزار میلیارد تومان اعتبارهستیم و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مجموع اجرای 8 منشور، انجام 17 برنامه اولویت‌دار و 7پروژه تکلیفی را برای وزارت راه و شهرسازی تعریف کرده است.

 

 

ارسال نظر