اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۰۲۹

تعویق مصاحبه گزینشی داوطلبان استخدامی سال 98

تبریز|با توجه به ضرورت مقابله با بیماری کرونا مدیر هسته گزینش آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی می‌گوید: در راستای رعایت حال داوطلبان و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، در شورای هسته گزینش مقرر شد تا مصاحبه‌های داوطلبان با تعویق انجام شود. حسین محمدزاده کمالی در این خصوص اظهار کرد: 462 نفر از داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 98 به مرحله مصاحبه حضوری راه یافتند. وی یادآور شد: مرحله اول مصاحبه استخدام پیمانی که شامل مصاحبه علمی بود از پنج تا 10 بهمن سال جاری و با رقابت یک هزار و 100 نفر از داوطلب در آذربایجان شرقی برگزار شد. وی اظهار کرد: دعوت از قبول‌شدگان به مصاحبه گزینشی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، شماره تماس 1-35574480-041 جهت پاسخگویی به سوالات متقاضیان در این خصوص اعلام شده است.

مردم امور بانکی خود را غیرحضوری انجام دهند

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه از مردم خواست برای حفظ سلامتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا امور بانکی خود را غیرحضوری انجام دهند. بهزاد جلیلیان دیروز با بیان اینکه بسترهای لازم برای انجام خدمات غیرحضوری بانکی در شبکه اینترنت فراهم شده است از مردم خواست با استفاده از سامانه‌های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال امور بانکی خود را انجام دهند. او از مردم خواست در صورت امکان از حضور در شعب بانکی خودداری کنند و گفت: خدمات الکترونیکی بانک‌ها به راحتی در دسترس همه مشتریان قرار دارد و با استفاده از این خدمات، مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها را به حداقل می‌رساند و این عدم مراجعه نقش مهمی در سلامت مشتریان دارد.

اقدامات جزیره‌ای برای مقابله با کرونا جوابگو نیست

اصفهان|رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان گفت: اقدامات جزیره‌ای برای مقابله با ویروس کرونا جوابگو نیست و باید همه ما انرژی خود را تبدیل به سینرژی و هم افزایی کرده و زنجیره وار امور را پیش ببریم . کوروش محمدی در جلسه ستاد بحران کرونا با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور ما با دو گروه روبرو هستیم؛ گروه اول افرادی که بسیار غیرجدی با این مساله برخورد می‌کنند و گروه دوم افرادی که به دلیل حساسیت بیش از حد به این موضوع دچار معضلات روانی شده‌اند، اظهار کرد: هر دو گروه نیاز به آموزش بیشتر دارند تا مراقبت‌ها جدی گرفته شود. وی ادامه داد: نیروهای خدماتی شهرداری در معابر آماج حملات ویروس هستند که باید مراقبت این گروه جدی‌تر گرفته شود. رییس کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان تصریح کرد: سازمان‌هایی که برای حضور و غیاب کارمندان خود از اثر انگشت استفاده می‌کنند باید این کار را حذف کنند تا از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری شود.

توقیف محموله ۱۰ هزار لیتری مواد اولیه اقلام ضدعفونی‌کننده

کرمان | دادستان عمومی و انقلاب کرمان از کشف ۱۰ هزار لیتر مواد اولیه ساخت اقلام ضدعفونی‌کننده توسط اداره کل اطلاعات این استان خبر داد. دادخدا سالاری در حاشیه بازدید کارگروه مقابله با محتکران عرضه مواد بهداشتی از مراکز پخش مواد ضدعفونی‌کننده، شوینده و تجهیزات پزشکی کرمان افزود: ماموران اداره کل اطلاعات این استان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی یک کامیون حامل ۱۰ هزار لیتر مواد اولیه ساخت اقلام ضدعفونی‌کننده که کمبود آن در استان مشهود است، را حین خروج از کرمان توقیف کرد و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد. این مقام قضایی خاطرنشان کرد: مواد مکشوفه از این کامیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار گرفت تا نسبت به ساخت موادضدعفونی‌کننده اقدام کنند و کمبود بازار رفع شود.

کشف ۲۰۰۰ لیتر الکل در البرز

کرج| رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف دو هزار لیتر الکل و یک کارگاه غیرمجاز بسته‌بندی و توزیع در این شهرستان خبر داد. رامین ربیعی دیروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله از سوی حراست این سازمان، طی گشت مشترک بازرسی با حضور اطلاعات سپاه امام حسین(ع)، ناجا، دانشگاه علوم پزشکی و بازرسی سازمان صمت از یک کارگاه غیرمجاز در جنوب شهرستان کرج دو هزار لیتر الکل کشف و ضبط شد. وی اضافه کرد: در این کارگاه، الکل مذکور بسته‌بندی و جهت توزیع برای عوامل فروش ارسال می‌شده است. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: علاوه بر توقیف الکل، کارگاه غیرمجاز نیز با حکم قضایی پلمب و صاحب کارگاه بازداشت شد. ربیعی همچنین افزود: پرونده مذکور جهت تحقیقات بعدی به مراجع قضایی ارسال شده است.

 

ارسال نظر