اخبار

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۶۷۶۲

رشد چشمگیر عملکرد پاسارگاد در بسته حمایتی سال 98

بانک‌پاسارگاد با بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی، اقدامات ارزشمندی را در راستای افزایش تولید و اشتغال‌زایی انجام داده است.  به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور، از سال 1397 بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را که شامل«اعطای تسهیلات ارزان قیمت»، «گشایش اعتبار اسنادی داخلی»، «صدور انواع ضمانتنامه بانکی» و «ارایه خدمات مشاوره‌ای» است، ارایه می‌دهد. بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد در سال 1398 با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شد. به‌طوری‌که نسبت به سال پیش از آن، شاهد رشد 187 درصدی در بخش گشایش اعتبار اسنادی، رشد 149 درصدی در بخش صدور ضمانتنامه و رشد 318 درصدی در بخش اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت بودیم. ایجاد فضای قابل اعتماد و بدون ریسک بین خریدار و فروشنده، تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری، افزایش دامنه خدمات بانکی، کمک به رشد اقتصاد کشور و ارایه بهترین راهکارها با کمترین قیمت تمام‌شده به بنگاه‌ها، از ویژگی‌های بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد است.گفتنی است مشتریان می‌توانند با مراجعه به «سامانه ثبت درخواست خدمات بانکی» در سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی https://www.bpi.ir/campaign، ضمن ثبت مشخصات خود، خدمت مورد نظر در بسته حمایتی و شعبه دلخواه را جهت دریافت آن خدمت انتخاب کنند. به‌ این ترتیب کارشناسان مربوطه ضمن تماس با ایشان و انجام مشاوره‌های بانکی، نسبت به ارایه خدمات مورد نظر اقدام می‌کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه CRM در سایت این بانک به آدرس  https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانه‌روزی آماده ارایه اطلاعات بیشتر به هم‌میهنان هستند.

دریافت «شبا» از طریق اطلاعات هویتی در بانک آینده

«شبا» یا شماره حساب بانکی ایران، یکی از ابزارهای ارایه خدمات بانکی در بانک آینده است که به منظور تسهیل و استانداردسازی مبادلات بین بانکی و بین‌المللی بانک‌های کشور در تمامی سامانه‌های پرداخت بین بانکی قابل استفاده است.مشتریان محترم بانک آینده، می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به وب‌سایت رسمی بانک آینده ba24.ir از طریق وارد نمودن «شماره حساب» یا «اطلاعات هویتی»، به راحتی، «شبای» خود را دریافت کنند.شایان ذکر است هر شماره حساب بانکی (صرف‌نظر از آنکه متعلق به کدام بانک باشد)، قابل تبدیل به یک «شبا» خواهد بود. مشتریان گرامی بانک آینده می‌توانند برای اطلاع از «شبای» سپرده‌ خود نزد بانک آینده، از دو روش‌ یادشده با مراجعه به تارگاه بانک، استفاده کنند.لازم به ذکر است برای دریافت «شبا» از طریق اطلاعات هویتی، شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ کامل تولد (روز، ماه، سال)، الزامی است که پس از واردکردن این اطلاعات به همراه کد امنیتی، «شبای» تمامی حساب‌های مربوط به خود را دریافت می‌کنید.

ثبت‌نام و خرید واحد‌های ETF در سایت بانک صادرات

سامانه ثبت‌نام و خرید واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری (ETF) بانک‌های صادرات ایران، ملت، تجارت، بیمه البرز و بیمه اتکایی امین از فردا در سایت بانک صادرات ایران آغاز می‌شود.به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با راه‌اندازی این سامانه در سایت بانک به نشانی: www.bsi.ir، مشتریان و عموم هموطنان می‌توانند با مراجعه به این سامانه با ارایه کد ملی و شماره شبای حساب خود، اطلاعات هویتی خود را تکمیل و برای خرید تا سقف ۲۰ میلیون ریال با تخفیف ۲۰ درصدی اقدام کنند.در همین راستا، متقاضیانی که کد بورسی ندارند، فرصت دارند با ثبت‌نام در سامانه سجام و مراجعه به شعب منتخب بانک صادرات ایران در سراسر کشور یا دفاتر پیشخوان دولت، کد بورسی خود را جهت معامله واحدهای خریداری شده در بازار سرمایه دریافت کنند. بر اساس تصمیمات دولت، باقیمانده سهم دولت از سهام ۱۳ شرکت بورسی در قالب واحد‌های سه صندوق قابل معامله در بازار سرمایه، در اولویت واگذاری قرار دارد. در این میان یک نوع صندوق تحت عنوان صندوق مالی به عرضه سهام گروه بانکی و بیمه‌ای می‌پردازد که باقی مانده سهام دولت در بانک‌های صادرات، ملت و تجارت و همچنین باقی‌مانده سهام دولت در سهام بیمه البرز و بیمه اتکایی امین واگذار خواهد شد. گروه دوم صندوق‌های قابل معامله پالایشی‌ها هستند که در این نوع صندوق نیز باقی‌مانده سهام دولت در پالایشگاه‌های تبریز، اصفهان، بندرعباس و تهران عرضه خواهد شد. در گروه سوم نیز صندوق‌های خودرویی و فلزی شامل باقی‌مانده سهام دولت در گروه خودرو و فلزات بوده که قرار است سهام ایران خودرو و سایپا و همچنین فولادمبارکه اصفهان و ملی مس ایران از طریق آن عرضه شود. توسعه فرهنگ سهامداری، مشارکت بیشتر مردم در اقتصاد و کمک به «جهش تولید» از طریق واگذاری بقیه سهام دولتی شرکت‌های بورسی وارد فاز جدیدی شده است.

 

ارسال نظر