روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۴۸۶

   با قدرت در کنار متحدین خود در منطقه ایستاده‌ایم؛ تعادل|

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه «روابط تهران و بغداد استراتژیک و پایدار می‌ماند»، گفت که ایران با قدرت در کنار متحدین خود در منطقه ایستاده است. حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: روابط تهران و بغداد استراتژیک و پایدار می‌ماند. با قدرت در کنار متحدین خود در منطقه ایستاده‌ایم و به اقدامات سازنده خود تا رسیدن منطقه به امنیت، ثبات، رفاه جمعی و توسعه پایدار ادامه خواهیم داد.

     ایرادات شورای نگهبان به بودجه 98 همچنان باقی است؛تعادل|

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایرادات این شورا به لایحه بودجه سال 1398 کل کشور همچنان باقی است. «عباسعلی کدخدایی» دیروزدر توییتی نوشت: نظر نهایی شورای نگهبان در خصوص بودجه 1398 امروز برای مجلس ارسال شد و هنوز برخی از ایرادات باقی مانده است. بر اساس این گزارش، در نامه شورای نگهبان به مجلس باردیگر سه ایراد به لایحه بودجه سال 98 کل کشور گرفته شده است، ایراد نخست مربوط به جز 4 بند الحاقی 2 تبصره 4 مربوط به بازپرداخت تسهیلات برداشت شده از صندوق توسعه ملی در سال 97 است.

     دستان دشمن خالی‌تر از هر زمان دیگری است؛  ایسنا|

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه دستان دشمن امروز خالی‌تر از هر زمان دیگری است، اظهار کرد: امروز استکبار جهانی با استفاده از تمامی امکانات رسانه‌ای به دنبال ارایه تصویر غیر واقعی مورد نظر خود از انقلاب و نظام اسلامی ایران به همگان است و نیاز امروز ما همت‌ها، باکری‌ها و املاکی‌های رسانه‌ای است که به مصاف دشمن بروند. سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در مراسم رونمایی از کتاب “دوربین خاکی “ در رشت، با تاکید بر اینکه اقتدار و جایگاه جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه در تمامی شاخص‌ها رشد داشته است، گفت: در مقابل قدرت دشمنان انقلاب سیر نزولی قابل توجهی داشته و این مهم اغراق نیست .

     تقاضای کمک مادورو  از چین، روسیه، کوبا و ایران برای مقابله با حملات سایبری؛  ایلنا|

به گزارش اسپوتنیک، نیکولاس مادورو، رییس‌جمهور ونزوئلا در مورد تقاضای کمک از کشورهای مختلف برای مقابله با حملات سایبری گفت: ونزوئلا از چین، کوبا، روسیه، ایران و همچنین سازمان ملل برای انجام تحقیقات درباره توطئه اخیر علیه تجارت انرژی این کشور، تقاضای کمک داشته‌ است. مادورو در ادامه اضافه کرد: کشورهای چین، روسیه، ایران و کوبا دارای تجربه مقابله با حملات سایبری هستند. من یک کمیسیون ویژه‌ برای انجام تحقیقات در زمینه حملات سایبری ایجاد کرده‌ام و خواهان کمک کارشناسان بین‌المللی شده‌ام. این در حالی است که دولت ونزوئلا، امریکا را به دست داشتن در حملات سایبری و خاموشی شش روزه در این کشور متهم کرده‌ است.

     لطفا در قضیه بازداشت فعالان محیط زیستی هم ورود بفرمایید؛  ایرنا|

نماینده مردم تهران در مجلس دهم در توییتی از رییس قوه قضاییه خواست تا به موضوع بازداشت فعالان محیط زیست ورود کند. «محمود صادقی» در حساب توییتری خود و در پاسخ به توییت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه نوشت: «لطفا در قضیه بازداشت فعالان محیط زیستی هم ورود بفرمایید؛ یکی از آنها در جریان بازداشت موقت جانش را از دست داد.با فرض اینکه خودکشی هم کرده باشد آیا مسوولان ذی ربط مسوولیت ندارند؟ به جای پاسخگویی همسرش را ممنوع الخروج کرده‌اند.»

 

 

ارسال نظر