اخبار بورس

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۰۳۲۶

درج نماد اوراق اجاره آموزش و پرورش در سامانه پس از معاملات

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد اوراق اجاره دولتی آموزش و پرورش در سامانه پس از معاملات خبر داد.

به گزارش «تعادل» به نقل از سمات، با تصمیم هیات وزیران، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده شد بابت پرداخت بدهی‌های وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به انتشار حداکثر مبلغ 5هزار میلیارد تومان اوراق صکوک اجاره اقدام و منابع مالی تجهیز شده را صرف بازپرداخت بدهی‌های مذکور کند.

اصل، سود و هزینه‌های مترتب بر انتشار اوراق موضوع این تصویب‌نامه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به‌عنوان متعهد تامین و تخصیص اعتبار، در لوایح بودجه‌های سنواتی کل کشور پیش بینی و خزانه‌داری کل کشور با اولویت یا از سر جمع بودجه نسبت به تسویه آنها

اقدام می‌کند.

در همین رابطه، شرکت سپرده‌گذاری اوراق اجاره دولتی آموزش و پرورش با نماد «ذاجاد» در سامانه پس از معاملات درج کرد تا شرایط جهت عرضه این اوراق فراهم شود.


گشایش نماد شرکت صنعتی بهپاک در هفته جاری

شرکت صنعتی بهپاک که قرار است نماد آن گشایش یابد، در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی جز قند، شکر و زیرگروه تولید روغن‌های حیوانی و نباتی قرار دارد.

به گزارش «تعادل»، نماد معاملاتی شرکت صنعتی بهپاک (سهامی عام) فردا (یک‌شنبه 17 بهمن 1395) در بازار دوم فرابورس ایران گشایش می‌یابد. گشایش نماد «بهپاک1» در بازار عادی فرابورس باتوجه به احراز شرایط پذیرش و

بر اساس ماده 51 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران صورت می‌گیرد. همچنین قیمت پایانی سهام، معادل میانگین موزون معاملات روزانه سهام در روز گشایش خواهد بود.

گفتنی است شرکت صنعتی بهپاک در تاریخ 9 تیرماه 95 در بازار دوم فرابورس ایران پذیرش و نماد آن نیز در روز 16 مردادماه سال جاری در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد. این شرکت در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی جز قند و شکر و زیرگروه تولید روغن‌های حیوانی و نباتی قرار دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر