کوتاه از سیاست

۱۳۹۳/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۶۹

ابلاغ پیام فرمانده معظم کل قوا به رزمندگان

رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با حضور در منطقه عمومی رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ارتش، پیام مقام معظم رهبری را به رزمندگان این رزمایش ابلاغ کرد. سردار شیرازی که از سوی فرمانده معظم کل قوا حامل پیام ایشان بود، اظهارکرد: به فرموده مقام معظم رهبری برای عرض خداقوت و خسته نباشید به رزمندگان رزمایش در این منطقه حضور پیدا کردم.


دستور وزیر کشور برای رسیدگی به حادثه گلپایگان

وزیر کشور درپی وقوع حادثه شهادت و مجروح شدن تعدادی از ماموران نیروی انتظامی و مردم عادی توسط سارقان مسلح در شهرستان‌های خمین و گلپایگان دستور پیگیری سریع و قاطع موضوع را توسط عوامل امنیتی و انتظامی صادر کرد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» در این دستور با تاکید براینکه در این حادثه با ابعاد خاص خود احساسات عمومی جریحه‌دار شده است، فرمانده نیروی انتظامی و معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور را مامور کرد تا تمامی ابعاد این حادثه را به‌طور کارشناسی و دقیق مورد بررسی قرار دهد.


تشریح جلسه هیات رییسه با روسای کمیسیون‌ها

سخنگوی هیات رییسه مجلس جزییات جلسه هیات رییسه با روسای کمیسیون‌ها پیرامون بودجه 94 را تشریح کرد. بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه این جلسه با حضور رییس مجلس، اعضای هیات رییسه، روسای کمیسیون‌ها همچنین تعدادی از نمایندگان در دو بخش تشکیل شد، گفت: دراین نشست با درنظر گرفتن رونق تولید به‌عنوان یکی از دغدغه‌های کشور در تدوین بودجه تاکید شد. نماینده اسدآباد ادامه داد: همچنین بحث واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی که تقویت‌کننده اصل44 قانون اساسی است نیز مطرح شد.


احتمال افزایش قیمت نفت پس از مذاکرات

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با رسانه‌ها افزایش قیمت نفت پس از موفقیت در مذاکرات را محتمل دانست. محمدسعید انصاری در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه هر روز قیمت نفت سقوط می‌کند، گفت: این موضوع خوب است اما دولت سال‌ها دنبال این بود که از این بحران خارج شود ولی متاسفانه موفق نشده و این به‌دلیل این است که تمام قوای خود را بر درآمدهای نفتی گذاشته بود. نماینده آبادان در مورد اینکه آیا احتمال دارد با پایان مذاکرات قیمت نفت مجددا افزایش پیدا کند، ابراز کرد: این احتمال وجود دارد که قیمت نفت افزایش پیدا کند و مذاکرات در این موضوع تاثیرگذار باشد اما این فقط یک احتمال است و بهتر است اتکایمان را با تقویت ارگان‌های دیگر از نفت ‌برداریم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر