اخبار

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۸۷۷۲

اخذ سند مالکیت زمین ایستگاه‌های TBS وCPS و CGS

 عباس شمس‌اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با تلاش و همت کارکنان امور حقوقی شرکت گاز استان در سال 98 برای 13 ایستگاه TBS ,CPS ,CGS به متراژ 5400 مترمربع سند مالکیت تک برگ بنام شرکت گاز استان ایلام صادر گردید است.  وی همچنین از تحصیل 460000 متر مربع زمین جهت اجرای پروژه‌های گازرسانی به ارزش 14 میلیارد ریال در سال 98 خبر داد و افزود: تحصیل اراضی اصلی‌ترین مرحله اجرایی پروژه‌ها می‌باشد که تحصیل به موقع باعث سرعت در شروع عملیات اجرایی و مانع از توقف پروژه‌ها و تأخیر در بهره‌برداری آنها می‌باشد.

امضای تفاهم‌نامه بین مترو  و معاونت اجتماعی قوه قضاییه

تفاهم‌نامه مشترکی بین شرکت بهره‌برداری متروی تهران و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه امضا شد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه  روز ۱۶تیرماه ۹۹ در راستای افزایش آگاهی مردم در زمینه پیشگیری از وقوع جرم تفاهمنامه مشهرک امضا کردند.  در این مراسم که با حضور قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد. فرنوش نوبخت اظهار کرد این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای همکاری هرچه بیشتر و آگاهی‌بخشی به شهروندان منعقد می‌شود.  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیزپیشنهاد داد جهت کاهش مشکلات حمل و نقلی در تهران کمیته‌ای مشترک بین معاونت اجتماعی قوه قضاییه و این معاونت تشکیل شود. ‎

دکتر سید مناف هاشمی با بیان اینکه شهرداری و موسسات عمومی غیردولتی هستند، گفت: ابرشهرهایی همچون تهران ویژگی‌های خاصی دارند که باید سازوکار و راهکارهای خاصی برای کاهش مشکلات آنها و ناهنجاری‌های ناشی از زندگی شهری داشته باشیم. او گفت: مباحث عدم وقوع جرم به همه حوزه‌های شهری برمی‌گردد اما امروز این توفیق را داشتیم که تفاهمنامه‌ای بین قوه قضاییه و شرکت مترو باشد.

 

ارسال نظر