ایرانشهر

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۷۷۲

وصول طرح تشکیل وزارت ساختمان و شهرسازی در مجلس

طرح قانون انتزاع بخش ساختمانی و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. به گزارش مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، طرح قانون انتزاع بخش ساختمانی و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین اعلام وصول شد.

تعطیلی فرودگاه‌های تهران به هنگام تحلیف ریاست‌جمهوری 

محمد حسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن دو ساعت و سی دقیقه‌ای فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایلنا، ذیبخش گفت: باتوجه به برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در تاریخ ۱۴ مردادماه جاری و به منظور رعایت الزامات ایمنی و امنیتی کلیه فرودگاه‌های TMA تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می‌شود.

وی افزود: در دستورالعمل صادر شده از کلیه شرکت‌های هواپیمایی خواسته شده است نسبت به رعایت برنامه‌ریزی پرواز در تاریخ و ساعات مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورند.

بارندگی در نوار ساحلی و البرز مرکزی از امروز

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارندگی‌ها در استان‌های شمالی و البرز مرکزی در استان‌های تهران، زنجان، قزوین و سمنان از روز چهارشنبه خبر داد.

نقشینه درباره وضعیت جوی کشور به ایرنا افزود: بر اساس هشدار صادر شده، امروز در مناطقی از آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و با شدت کمتر در استان‌های گلستان و هرمزگان رشد ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: همچنین بر اساس دومین هشدار سازمان هواشناسی تا پایان هفته در شرق، شمال‌شرق، جنوب‌شرق و بخش‌هایی از مرکز وزش باد شدید خواهیم داشت که منجر به کاهش کیفیت هوا و خیزش شدید گردوخاک می‌شود.

نقشینه افزود: تا پایان هفته دریای خزر و مناطق شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: از امروز با شمالی شدن جریانات مرطوب روی خزر برای استان‌های ساحلی خزر بارندگی‌ها آغاز و تشدید خواهد شد. شدت بارش در استان‌های البرز مرکزی و نوار ساحلی پیش بینی می‌شود. دامنه‌های جنوبی البرز در تهران سمنان زنجان و قروین نیز تا اواسط هفته اینده بارانی خواهد بود.

 

ارسال نظر