اخبار

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۷۱۵۵

وزیر صمت کرونا گرفت  و به مجلس نرفت

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حاضر نشدن وزرای صمت و جهاد در این کمیسیون گفت: متأسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلای به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد. مهدی طغیانی از حاضر نشدن وزرای صمت و جهاد کشاورزی در جلسه دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: پیرو برگزاری جلسه‌ای پیش از آغاز سال جدید با حضور رییس مجلس در خصوص تنظیم بازار و به ویژه تأمین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد پس از پایان تعطیلات نوروزی مجدداً با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال ۹۹ و برنامه‌ها برای ماه رمضان سال جاری بررسی شود. وی با بیان اینکه جلسه دیروز(یکشنبه) از چند هفته قبل تنظیم شده افزود: متأسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاورزی هم بر خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام حضور به این جلسه نیامد.

انتخابات هیات‌رییسه اتاق تعاون ایران برگزار شد

ابقای عبداللهی برای 3 سال دیگر به عنوان رییس اتاق تعاون ایران

انتخابات هیات‌رییسه اتاق تعاون ایران برگزار و بهمن عبداللهی به عنوان رییس اتاق تعاون ایران به مدت 3 سال آینده انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، با برگزاری مجمع نمایندگان عادی به‌طور فوق‌العاده اتاق تعاون ایران، ترکیب جدید هیات‌رییسه اتاق تعاون ایران مشخص و بهمن عبداللهی به عنوان رییس اتاق تعاون ایران برای ۳سال آینده در سمت خود ابقا شد.

بر این اساس، اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان نایب‌رییس هیات‌رییسه و علی مطیع جهانی به عنوان منشی هیات‌رییسه اتاق تعاون ایران انتخاب شدند. گفتنی است، مجمع نمایندگان اتاق تعاون ایران ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ برگزار شد و دستور جلسه آن به تصویب اعضای مجمع رسید. ایان ذکر است در مجمع مذکور، بهمن عبداللهی، علی مطیع جهانی، اسکندرمحمدی، اسماعیل خلیل‌زاده، احمد هاشمی، علیرضا محمودی و محمد جلیلیان به عنوان اعضای اصلی هیات‌رییسه برای مدت ۳ سال انتخاب شدند.

همچنین سیداحمد میرزایی و محمدتقی حاج ابراهیمی نیز به عنوان بازرسان اصلی برای یک‌سال مالی انتخاب شدند. 

خاطرنشان می‌شود، همزمان انتخابات انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون نیز برگزار و صمد مرعشی، عبداله بهرامی و مرتضی رخیصی به عنوان اعضای اصلی و احمدرضا عامری به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.


 

ارسال نظر