پیش‌بینی فرمانده ناجا از افزایش سفرهای نوروزی

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۹۱۰
پیش‌بینی فرمانده ناجا از افزایش سفرهای نوروزی

 در نوروز ۱۴۰۰ پیش بینی می‌شود، سفرها افزایش یابد اما با این حال از هموطنان می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری با توجه به شرایط کرونایی پرهیز کنند. فرمانده نیروی انتظامی گفت: مجموعه پلیس و ۱۳ دستگاه مستقیم و ۲۰ دستگاه به صورت غیرمستقیم باید پای کار بیایند تا به حداقل  تصادفات برسیم. 

سردار حسین اشتری به آمار ۱۳ درصدی کاهش جانباختگان تصادفات در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: حدود ۳۰ درصد تصادفات نیز کاهش یافته است. پیش بینی ما این است در نوروز امسال افزایش سفرها را داشته باشیم و براساس دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد ملی کرونا اعمال قانون خواهیم کرد اما مردم باید از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و پلیس نیز در همه مسیرها حضور دارند تا شاهد کاهش

 تصادفات باشیم.

 او ادامه داد: با وجود افزایش سفر و خودروها نمی‌توانیم نیروها را افزایش دهیم چون محدودیت در این زمینه داریم، هر چند ناجا مجوز جذب دارد اما باز محدود است و نمی‌توان همه جا را پوشش داد برای رسیدن به اهداف عالیه باید از فناوری و تجهیزات روز دنیا استفاده کنیم. او در مورد اعمال قانون به ماموران راهور توصیه کرد: باید وظیفه خود را با رعایت متانت انجام دهید اگر برخورد نکنید فاجعه‌ای پیش می‌آید.

 

ارسال نظر