محصولات در شهروند براساس قیمت مصرف‌کننده عرضه می‌شوند

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۴:۱۷
کد خبر: ۱۹۹۲۹۵
محصولات در شهروند براساس قیمت مصرف‌کننده عرضه می‌شوند

داود قربانیان در خصوص اظهارات برخی شهروندان در رابطه با تفاوت قیمت کالا در فروشگاه‌های شهروند با سایر فروشگاه‌های سطح شهر، تأکید کرد: در گذشته فروشگاه‌های زنجیره‌ای خودشان قیمت گذاری می‌کردند و ممکن بود مردم در برخی موارد نیز کالاهایی با قیمت بالا تهیه کرده باشند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت شهروند ادامه داد: در حال حاضر نظام عرضه و توزیع در فروشگاه‌ها بر اساس مصوبات و مقررات ابلاغی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان است و حاشیه سود اجناس کاملاً مشخص شده است.

وی با اعلام اینکه روی تمام کالاها قیمت تولیدکننده و مصرف کننده درج شده است، یادآور شد: ما ادعا داریم که کالاها را برابر قیمت مصرف کننده و در موارد زیادی کمتر از قیمت، عرضه می‌کنیم اما اگر کسی احساس کرده کالایی در خارج از فروشگاه‌های شهروند ارزان‌تر عرضه شده و تأمین کنندگان ما در شهروند که بخش خصوصی هستند، همان کالا را گران عرضه می‌کنند، حتماً موضوع را به ما گزارش دهند.

بر اساس گزارش سایت شهر، قربانیان در پایان تصریح کرد: در هر فروشگاه دفتر خدمات مشتریان وجود دارد و از شهروندان می خواهیم موارد را گزارش دهند؛ ما موضوع را بررسی خواهیم کرد و اگر اجحافی صورت گرفته باشد؛ جبران شده، قیمت کالای مورد نظر را تعدیل و با توزیع کننده نیز برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر