برف خیابان‌های تهران را مسدود کرد؟

۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۹۸۳۴۰
برف خیابان‌های تهران را مسدود کرد؟

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به وجود ترافیک و کندی تردد در سطح شهر تهران طی بارش سنگین برف گفت: در حال حاضر به جزء محدوده اتوبان همت و باکری، محور مسدود در سطح شهر تهران نداریم و عوامل خدمات شهری در تلاش هستند نسبت به شن‌پاشی و بازگشایی معابر فرعی نیز اقدام کنند.

علیرضا جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت سطح شهر تهران در پی بارش برف گفت: در حال حاضر تنها در محدوده غرب تهران و اتوبان همت و باکری با توجه به بارش شدید برف از سوی شهروندان مشکلاتی گزارش شد که بلافاصله عوامل خدمات شهری برای بازگشایی مسیر در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ یک از معابر سطح شهر تهران مسدود نیست اما با توجه به بارش سنگین برف شاهد کندی تردد و ترافیک در محورهای مختلف هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی بارش‌ها از روزهای گذشته عوامل خدمات شهری در سطح شهر تهران به حالت آماده باش درآمدند و با تجهیز ادوات و تجهیز نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق ۲۲ گانه آماده بارش برف بودند. در حال حاضر نیز شن‌پاشی در سطح معابر اصلی انجام شده و نیروهای خدمات شهری پس از اتمام شن‌پاشی معابر اصلی، نسبت به شن‌پاشی و بازگشایی معابر فرعی اقدام خواهند کرد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اعلام درخواست‌های خود برای بازگشایی معابر، گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن نیروهای خدمات شهری به محل گزارش اعزام شوند.

 

ارسال نظر