شاخص بورس نوسانی شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۱:۰۹
کد خبر: ۱۹۸۲۴۵
شاخص بورس نوسانی شد

هرچند شاخص کل بورس در ساعات میانی صعودی چشم‌گیر داشت و تا رقم یک میلیون و ۵۶۱ هزار واحد نیز افزایش یافت اما در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحد ایستاد، با این حال طی معاملات امروز بیشترین پول حقیقی بعد از صندوق‌ها به گروه خودرو مربوط بود و نمادهای خودرویی امروز سبزرنگ بودند.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۵۵۶ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۵۸ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۹۷ واحد افزایش به رقم ۴۸۵ هزار و ۵۶۶ واحد رسید. در این بازار ۶۸۸ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال انجام شد.

۳۹ درصد نماد بورسی مثبت و ۶۱ درصد نمادها منفی بودند و معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۶۷ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۲۷۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۴۲ هزار معامله انجام شد که ۵۱ هزار و ۷۹۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

۴۵ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۵۵ درصد این نمادها منفی بودند و بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

ارسال نظر