خبری از تخفیف در میادین میوه و تره‌بار نیست

۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۱:۵۹
کد خبر: ۱۹۸۴۷۴
خبری از تخفیف در میادین میوه و تره‌بار نیست

اگرچه ابراهیم رئیسی و به دنبال آن سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی او مدعی شدند، در تمام فروشگاه های زنجیره ای تخفیف 10 درصدی تا25 درصدی با نام فجر تا فطر به مناسبت سالگرد انقلاب 57 و ماه رمضان از 12 بهمن تا 2 اردیبهشت 1402 برقرار است. اما بازدید میدانی از برخی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و فروشگاه های آن نشان داد، خبری از تخفیف فجر تا فطر نیست.

به گزارش اکوایران، یکی از غرفه داران تره بار جلال( قزل قلعه ) می گوید، ما اینجا گوشت را به قیمت بازار عرضه میکنیم چون تخفیفی به ما داده نمی شود تا ما به مردم تخفیف دهیم. یکی از دیگر از غرفه داران عرضه کننده گوشت قرمز می گوید: هیچ خبری نیست و هیچ تخفیفی نیست، حرف های دولت را باور نکنید، اگر به دنبال تخفیف هستی اینجا نگرد، خسته میشوی.

غرفه دار دیگری که برنج و روغن عرضه می کرد، می‌گوید: به اینکه اینجا هنوز گوشت یخ زده 180 هزار تومانی که مدت‌هاست وعده دادن تحویل ندادند، چه برسد به سایر ارزاق. اگر به ما روغن و برنج دولتی دادن ما نیز آن را عرضه میکنیم ولی هنوز خبری اینجا نیست، به دنبالش در غرفه ها نگردید.

غرفه داران لبنیات نیز می‌گویند، چرا باید جنسی‌ای که گران است؛ ارزان بفروشند؟ آنها می‌گویند در غرفه‌های اینجا خبری از تخفیف نیست. اگر بود قطعا بنر می زدند و از صدا وسیما ادم می اوردند و آن را ده بار پخش می کردند.

یکی از غرفه داران لبنیات میگوید، غرفه ما هر هفته از سوی شرکت یکسری کالاها تخفیف دارند ولی این ربطی به دولت ندارد؛ شرکت تصمیم می گیرد چه کالایی را ارزان تر عرضه کند.

در ادامه این بازدید به دو میدان تره بار شهرداری تهران در غرب تهران هم فروشگاه های عرضه کننده گوشت مرغ و گوشت قرمز اعلام می کنند؛ خبری از تخفیف دولتی نیست و می گویند این طرح چیست؟

فروشندگان سایر خواروبارها نیز نسبت به طرح فجر تا فطر اظهار بی اطلاعی می کردند و اعلام می کردند شاید در فروشگاه اتکا خبری باشد ولی اینجا در غرفه های شهرداری خبری نیست.

ارسال نظر