ویژه

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۰۶۸

همراه اول  در لیست شرکت‌های برتر

روز یکشنبه 26 بهمن‌ماه، در مراسمی که با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیر مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر و دبیر همایش و جمعی از مسوولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی شرکت‌های برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از این شرکت‌ها تقدیر شد.

در این ارزیابی، شرکت‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بالاترین بهره‌وری کل عوامل» معرفی شدند. بر این اساس، هلدینگ همراه اول در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر شاخص «ارزش افزوده» رتبه دهم و در گروه «ارتباطات و مخابرات» از نظر شاخص‌های «بهره‌وری کل عوامل» و «بازده فروش» موفق به کسب رتبه نخست شد.همچنین از شرکت‌های وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت نقش اول کیفیت (ناک) موفق شد رتبه چهارم در شاخص «بیشترین فروش» را در گروه «ارتباطات و مخابرات» کسب کند.سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران کرده و بیست‌وسومین رتبه‌بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹8 شرکت‌ها بوده است.سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را «گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری‌های فی‌مابین»، «ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی»، «گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی» و «شفاف‌سازی فضای کسب و کار» عنوان کرده است.

همراه اول حامی «ایران دیجیتال»

همراه اول با هدف ارایه توانمندی‌های خود در حوزه تحقیق و توسعه، بومی‌سازی و همچنین شناسایی توانمندی‌های اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از رویداد «ایران دیجیتال» حمایت می‌کند. مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این رویداد با شعار«همراه فناوری، حامی نوآوری» حضور می‌یابد؛ همچنین در این رویداد در راستای تقویت اکوسیستم دیجیتال کشور، توانمندی، مسائل و پروژه‌های تحقیقاتی خود را با تمرکز بر اینترنت نسل پنج (G5) و اینترنت اشیا (IoT) ارایه می‌دهد. این رویداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در سطح B2G و B2B طی روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه در سالن ۲۷ محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ارمنستان‌ یک پل  میان ایران و اروپا 

قدرت ا... نوروزی، شهردار اصفهان در گفت‌وگوی آنلاین با سفیر ایران در ارمنستان اظهار داشت: بخشی از جمعیت اصفهان را ارامنه تشکیل می‌دهند که شهروندان نجیب، خوب و خوش‌نامی هستند. ضمن اینکه رابطه ما نیز با شورای خلیفه‌گری ارامنه بسیار خوب است. شهردار اصفهان تأکید کرد: خانواده شهدای ارامنه نیز در اصفهان برای ما بسیار ارزشمند هستند و محله ارامنه اصفهان برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که ظرفیت قابل‌توجهی داشته و از نظر جاذبه‌های گردشگری بسیار با اهمیت است. نوروزی افزود: از سوی دیگر در حوزه‌های آموزشی در دانشگاه اصفهان، دانشکده ارمنولوژی داریم که ارامنه در آنجا نقش مهمی ایفا می‌کنند. همچنین محله جلفای اصفهان با شهر ایسی فرانسه تفاهم نامه خواهرخواندگی منعقد کرده است چرا که ساکنان این شهر ارمنی هستند. این ارتباط و خواهرخواندگی در همین دوره از مدیریت شهری صورت گرفته است. وی بیان داشت: اینها زیرساخت‌هایی است تا با ارامنه ارتباط‌های بهتر و بیشتری داشته باشیم و با توجه به ظرفیت‌هایی که آنجا موجود است می‌توانیم این تعاملات را قوی‌تر کنیم تا ارامنه هم بتوانند از ظرفیت‌های اصفهان بیشتر استفاده کنند.

 

ارسال نظر