ویژه

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۲۳۴

پخش زنده ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا با بیش از ۴،١ میلیون تماشا

پخش زنده چهارمین شب ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا با بیش از ۴.١ میلیون بار مشاهده مورد استقبال قرار گرفت. به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ٢٨ دی‌ماه در چهارمین شب پخش زنده برنامه ١٠٠٠ هیئت‌ مذهبی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روبیکا در مجموع بیش از ٢ میلیون و ۴٣٠ هزار تماشای آنلاین و یک میلیون و ٧٢٨ هزار تماشای آفلاین داشت که نشان می‌دهد هر شب تعداد تماشای این برنامه‌ها نسبت به شب قبل روند افزایشی داشته است. در قالب این پویش که با مشارکت پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق برگزار می‌شد، تمام هیئت‌ها می‌توانستند از امکان پخش زنده مراسم خود در پیام‌رسان روبیکا بهره‌مند شوند. با توجه به محدودیت‌های کرونایی و ضرورت ارایه خدمات آنلاین به محافل مذهبی، همراه اول به تمامی هیئت‌هایی که در این پویش مشارکت کردند، اینترنت رایگان اهدا کرده بود.

آغاز بخشودگی جرایم  بیمه شخص ثالث از چهارشنبه

بیمه مرکزی مصوبه مجمع عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی مبنی بر بخشودگی کامل و ۱۰۰درصدی جرایم بیمه شخص ثالث مربوط به کلیه وسایط نقلیه موتوری سبک و سنگین را به شرکت‌های بیمه‌گر ابلاغ کرد.این بخشودگی‌ها به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب بوده و از چهارشنبه این هفته ۱ بهمن آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بازدید از محور در دست احداث نجم‌آباد به نظرآباد

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با هدف بازبینی مشکلات و تحرک بخشیدن به حوزه ساخت راه در استان از نزدیک چند پروژه راهسازی را بازدید نمود و نحوه انجام عملیات عمرانی آن را بررسی کرد . بنابر گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرزمهندس خالقی بس از بازدید از محور در دست ساخت نجم آباد به نظر آباد با حضور در کارگاه شرکت راه و ابنیه بزرگراه به بررسی مشکلات و مسائل این محور پرداخت و پس از استماع گزارش مشاور و پیمانکار در خصوص حجم عملیات عمرانی و مطالبات اعتباری از پیمانکار خواست تا قطعه اول به طول 5 کیلومتر را که بدون معارض است و در سالی که مزین شده است به نام جهش تولید آماده بهره‌برداری شود تا در هفته دولت سال 1400 با اتمام پروژه چندین روستا از نعمت این مسیر مهم بهره مند شوند.

 

ارسال نظر