اخبار ویژه

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۸۸۱۵

افتتاح سوله انبار مرکزی شرکت گاز استان ایلام

عباس شمس‌اللهی مدیر عامل شرکت گاز استان در مراسم افتتاح سوله انبار مرکزی شرکت گاز استان گفت: این سوله با 1500 مترمربع مساحت جهت نگهداری اقلام پلاستیکی، مواد قابل اشتعال، کنتورهای گاز و ایستگاه‌های گاز خریداری شده تعبیه گردیده است که برای افزایش کاربری آن در آینده، قابلیت نصب جرثقیل سقفی و دیوار چینی نیز در طراحی آن مدنظر قرار  گرفته است.  میزان اعتبار هزینه شده برای احداث آن 14 میلیارد ریال بوده که در مدت 9 ماه اجرا گردیده است. شمس‌اللهی افزود: با توجه به موقعیت قرار‌گیری این سوله در آینده می‌توان معادل 480متر مربع پنل خورشیدی نیز روی سقف آن طراحی و نصب و برق مصرفی و اضطراری مجموعه انبار مرکزی شرکت را تأمین کرد که در مبحث پدافند غیرعامل و منبع دوم تأمین انرژی و نیز در مصرف و هزینه برق انبار نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

بهره‌گیری از تریبون ائمه جمعه در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق

احمد جعفری مدیر امور برق نوشهر در این نشست در خصوص وضعیت برق کشوردر پیک تابستان و اهمیت همدلی تمام جامعه برای گذر ایمن از پیک بار مطالبی را بیان کرد.

 وی جایگاه مساجد به عنوان الگوی صحیح، موثر و پذیرفته شده در جامعه اسلامی را امری ضروری و مهم خواند و گفت: استفاده از ظرفیت تریبون مساجد برای اصلاح فرهنگ مصرف و ایجاد آرامش در جامعه بسیار  موثر است.  

نگاه و اهمیت ویژه دین مبین اسلام در مبحث مصرف صحیح و بهره‌برداری بهینه از نعمات الهی، دیدگاه مراجع محترم تقلید در مبحث مصرف بهینه و بیان استفتائات آنها در این مهم، مشکلات ناشی از عدم مصرف صحیح برق و تبعات آن در اماکن حساس به برق (بیمارستان‌ها، چاه‌های آب، مراکز مخابراتی و ....)، پدیده شوم برق‌های غیرمجاز و لزوم اصلاح دیدگاه جامعه نسبت به این موضوع از مباحثی بود که توسط مدیر اموربرق نوشهر در این نشست مطرح شد.

پیش‌بینی همکاری طرح‌های پاسخگویی بار مشترکان همکار برق

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق مازندران از پیش‌بینی همکاری ١١۶ مگاواتی مشترکان همکار در طرح‌های پاسخگویی بار در تابستان امسال خبر داد.

سید محمد علیان گفت: در طرح‌ها پاسخگویی بار در تابستان امسال بیش از ۴۰ مگاوات با جلب همکاری مشترکین صنعتی محقق می‌گردد. وی افزود: همچنین بیش از ۶۸ مگاوات نیز از طرح‌های جلب همکاری مشترکین اداری، سایر مصارف دیماندی، صنایع کشاورزی و طیور شامل شالیکوبی‌ها و مرغداری‌ها، سردخانه‌ها، ایستگاه‌های گاز فشرده طبیعی و دارندگان مولدهای برق خودتامین تحقق خواهد یافت.

پرتال جدید شهرداری اصفهان  با معماری مخاطب محور

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در نشست فصلی مدیران شهری همزمان با روز شهرداری‌ها اظهار کرد: در دنیای رقابت امروز چالش بر سر این است که بتوانیم تصویر خوبی در ذهن مخاطب ایجاد کنیم و برای نیل به این هدف لازم است ارزش‌آفرینی کنیم. 

ایمان حجتی با اشاره به لزوم برقراری ارتباط با ذی‌نفعان مختلف و اطلاع‌رسانی همه‌جانبه به آنان گفت: امروزه با ابزارهای رسانه‌ای مختلف مواجه هستیم که بسیار فراگیر هستند. 

وی اطلاع‌رسانی و لزوم توجه به پیوست رسانه‌ای پروژه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر پروژه‌ای که اجرا می‌شود لازم است دارای پیوست رسانه‌ای باشد. در برخی بخش‌ها تلاش‌های بسیاری صورت می‌گیرد اما نگاه به حوزه ارتباطات و تبلیغات محدود است که با فضای رسانه‌ای امروز سازگار نیست. 

 

ارسال نظر