سپاه برای چه کسی در جزیره هرمز ویلا ساخت؟

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۰۱۴۵۳
سپاه برای چه کسی در جزیره هرمز ویلا ساخت؟

 سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی در هرمز اظهار داشت: بعد از اینکه اعضای کنگره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان ملاقاتی با مقام معظم رهبری داشتند، بنده هم دیداری با حضرت آقا داشتم و ایشان فرمود هر کمکی که می‌توانید در مسئله جزیره هرمز انجام دهید.

به گزارش تسنیم، وی افزود: ایشان تاکید داشتند سپاه و نیروی زمینی سپاه با توجه به عشق و علاقه‌ای که مردم هرمز به نظام و انقلاب و کشور دارند و شهدای زیادی تقدیم کرده‌اند و همچنین مرزداران دریایی ایران اسلامی هستند بایستی کارهای خوبی در راستای کمک رسانی به مردم این منطقه انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب بنده سفری به جزیره هرمز داشتم و مسئله مسکن را به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم این منطقه شناسایی کردیم.

وی تصریح کرد: از سوی ارکان مختلف بارها به این جزیره سفر شده بود و قول‌های متعددی به مردم برای بحث مسکن داده شده بود اما هیچ کدام از این وعده‌ها عملی نشده بود اما بعد از بررسی که ما انجام دادیم و دیدیم بهترین کار احداث منازل آن هم به صورت ویلایی برای مردم این جزیره است.

سردار پاکپور گفت: ماحصل این تصمیم منتهی به افتتاح این ۱۰۰ واحد مسکونی شد، ساخت منازل با توجه به گرمای هوا و مسئله کرونا و نقل و انتقال مصالح از سرزمین اصلی به جزیره در حدود سه سال به طول انجامید اما به هر نحو ممکن این منازل ساخته و تقدیم مردم شریف جزیره هرمز شد.

18003

18002

18001

ارسال نظر